Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen lapsi meni anopille yöksi ja unohdin kuinka tylsää voi ollakkaan :D

Vierailija
28.08.2011 |

Ap:lla siis kaksi lasta 3v ja 1½v. Vanhempi lähti hoitoon ja mulla on tylsää. Kuopus on päivä unilla ja kaikki rästihommatkin on tehty jo kun on ollut niin rauhallista.

Tuleeko kellekkään muulle koskaan tylsää jos lapsi/lapset on hoidossa??

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää? mutta kai se on kiinni siitä, kuinka hyvä on keksimään itselleen tekemistä. Mulla on VAIN se yksi ( täällä parjattu) lapsi. Hän jo 13 vuotias ja harrastaa monta kerta viikossa useita tunteja kerrallaan.

Silti en muista milloin viimeksi olisi ollut tylsää:)

Vierailija
2/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tylsää? mutta kai se on kiinni siitä, kuinka hyvä on keksimään itselleen tekemistä. Mulla on VAIN se yksi ( täällä parjattu) lapsi. Hän jo 13 vuotias ja harrastaa monta kerta viikossa useita tunteja kerrallaan. Silti en muista milloin viimeksi olisi ollut tylsää:)

yrittänyt touhuta kuopuksen kanssa, mutta kun tuo on luonteeltaan tuollainen yksin hilluva. Esikoinen on kova vipeltämään niin ehkäpä siksi tuntuu että on tylsää. Toisaalta kyllä nautin tästä rauhallisuudesta :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihdyttää itseäni, olen henkisesti rikas.

Vierailija
4/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se alamäki alkoi.

Jo viikon päästä et halua kumpaakaan lastasi, kun tämä ala-arvoinen paskapalsta vie kaiken aikasi

Vierailija
5/5 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa ole tylsistynyt kotona (yksinkään). Pidän lukemisesta ja kirja on kädessä aina kun mahdollista (tai nykyään kyllä aika usein myös läppäri sylissä). Siis jos välttämättömät hommat on tehty ja joskus sitten muukin "puuhailu".

t. 5 lapsen äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi