Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aamu alkaa huonosti,

Vierailija
28.08.2011 |

miten saat sen kääntymään paremmaksi, vai saatko? Mulla tahtoo "jäädä levy päälle", enkä pääse parempaan fiilikseen. En tahtoisi kuluttaa aikaani negatiivisiin tunteisiin, ja aiheuttaa muillekin pahaa mieltä. Olemme siis lapsiperhe (3 lasta), aamut alkavat hyvin tai huonosti milloin mistäkin syystä. Ehdottakaa ihmeessä jotain kikkoja, tai antakaa muuten vaan ajattelemisen aihetta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

makkariin lukemaan Hesaria ja juomaan kahvia. Sitten tuun takas ihan eri ihmisenä :) Tee säkin hetken jotain omia juttujas, niin piristyt.

Vierailija
2/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idea! Minä tunnun toimivan ihan toisinpäin, ennemmin hakeudun muiden seuraan ja nalkutan milloin mistäkin, kun olen valmiiksi kiukkuinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä haluat (haluan), että huono olo olisi muiden vika, ja ärhentelet siksi. Seuraapa muita perheenjäseniä, jos aamu alkaa huonosti, niin mitä he tekevät. Voisitko ottaa oppia? Minä ehkä voisin, nyt kun ajattelen asiaa.

Vierailija
4/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaali nainen. Koko ajan pitäisi jonkun muun olla järjestämässä hyvää mieltä.

Vierailija
5/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen sanonut ihan ääneen, että koitappas nyt saada minut hyvälle tuulelle kun kerran suututitkin...

Vierailija
6/6 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menen suihkuun ja pesen tukkani jollain hyvällä shampoolla, ja käytän kaikki mahdolliset kuorintavoiteet jne. Sitten meikkaan vähän, laitan nätit vaatteet päälle, ja sanon miehelle että sulla on nyt uusi vaimo :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä