Kuinka pitkä joululoma on armeijasta?
Ja milloin tarkalleen? Haluaisin varata joululahjaksi perheen yhteisen lomamatkan aurinkoon, niin että armeijaan menevä nuori mies pääsee mukaan.
Kommentit (30)
Riippuu ihan siitä, onko poikasi jouluna kiinni vai ei. Oma poikani oli kiinni, mutta sai siitä hyvästä kolme ylimääräistä lomapäivää myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, onko poikasi jouluna kiinni vai ei. Oma poikani oli kiinni, mutta sai siitä hyvästä kolme ylimääräistä lomapäivää myöhemmin.
Voiko tuon varmistaa etukäteen ja mistä? Minun pitäisi pystyä varaamaan matka salaa, niin että se on yllätys.
Olisiko minulla ollut 3-5 pv (alle viikko kuitenkin) 90-luvulla, mutta riippuu palveluspaikasta.
Hösseliä poika hakee niin pääsee lomamatkalle
Miettikää mikä määrä aikaa ja energiaa ihmiskunnalla menee joutavanpäiväiseen trollailuun...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko tuon varmistaa etukäteen ja mistä? Minun pitäisi pystyä varaamaan matka salaa, niin että se on yllätys.
Ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko minulla ollut 3-5 pv (alle viikko kuitenkin) 90-luvulla, mutta riippuu palveluspaikasta.
No sinä köpsä et tiedä mistään mitään.
Ota sr kulli taas käteen.
Poikasi ei saa passia armeija-aikana. :D
Vierailija kirjoitti:
Poikasi ei saa passia armeija-aikana. :D
Mihis se passi on otettu?
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä määrä aikaa ja energiaa ihmiskunnalla menee joutavanpäiväiseen trollailuun...
Ei mene pian. Kaikki kuolee ja tekoäly ottaa vallan.
Ei rajojen yli armeija-aikana. Sotilaskarkuri.
Vierailija kirjoitti:
Ei rajojen yli armeija-aikana. Sotilaskarkuri.
Sitä kukaan valvo
Hyvällä tuurilla pääsee 23.12. lomille ja takaisin pitää olla 27.12.
Aurinkoon, miksei Kuuhun tai mustaan aukkoon
Olin kines jouluna armeijassa vuonna 1995
Vierailija kirjoitti:
Hyvällä tuurilla pääsee 23.12. lomille ja takaisin pitää olla 27.12.
Jaa, no siinä ei kauas kerkiä. Ei varmaan päästä sitten matkalle meidän perhe. Kiitos kuitenkin avustanne.
Onkohan kellään tietoa?