Kuinka kauan miehesi kestää yhdynnässä? Ehditkö saada orgasmin?
Mä saisin kyllä, usein se ehtii tulla jo lähelle, mutta koskaan mies ei ole kestänyt niin kauan, että saisin. Joitakin minuutteja hän kestää. Mä niin haluaisin kokea, miltä se tuntuisi.
Kommentit (81)
Puhun tässä nyt hyvin tuoreesta exästäni mutta vastaan silti. Kesti joka kerta VAIN MINUUTIN. Sen jälkeen suostunut seisomaan enää, ei vaikka mitä temppuja teki ja halutti kuulemma..mutta vehje ei antanut minkäänlaista elonmerkkiä itsestään. Kyllästyin tuohon joka kertaiseen pettymiseen ja kun minun ei koskaam jaksettu kiinnittää yhtälailla huomiota vaikka itse tarjosin kahden tunnin suihinottoja. Oli pakko heivata mies. Edes onnettoman lyhyt vehje (8cm) ei haitannut, sillä olen itse hyvin tiukkalihaksinen alakerrasta ja muutenkin on ahtaat paikat.. Mutta ihan tuo pelkkä seisomattomuus pilasi kaiken.
Saan aina. Minä saan nopeasti muutenkin.
Tyttöystävä kyseli, että miksen laukea herkästi? Hän kun kerkeää monta kertaa ennen kuin itse saan. Omalla kohdalla kumi vaikuttaa valtavasti ja jos on muutaman juonut liikaa voin kestää helposti yli tunnin. Ilman kumia ja selvänä kestän 15-30 min. Seksiä on noin 2-5 kertaa viikossa että kai sekin mies kuntoon vaikuttaa.
Miksi te akat valehtelette? Suurin osa naisista eivät kykene saamaan orgasmia yhdynnän aikana. Mutta totta kai, TÄLLÄ palstalla kaikki kykenevät siihen. Teidän miesten penikset ovat myös 20 senttisiä ja kestävät tunnin sängyssä, uuh!
V*tun internet...
Pidän epänormaalina sitä, jos mies ei laukea muutamassa minuutissa, toki seksi voi kestää tunninkin, mutta varsinainen yhdyntä alkaa virallisenkin määritelmän mukaan sisäänmenosta. Mikäli välillä vaihdetaan asentoa siten, että heppi otetaan ulos, niin yhdyntähän keskeytyy ja alkaa taas alusta...
Mies kestää niin kauan kunnes minä saan. Joskus se on 10min joskus 40 min. Jos tuntuu etten ala saamaan orgasmia yhdynnässä, niin mies laukeaa ja hoitaa minut jollain muulla tapaa :) olen erittäin tyytyväinen :)
Jos en ole saanut vähään aikaan ja rouva on asenteella "nopeasti sitten", se on 2-5 min pikanen.
Tai sitten kuin eilen iltasella, huudatin vaimokultaa 45 min in-out-touhussa, heti kun alkoi tuntua että tulee niin vähän himmausta. Kumma juttu että naisella oli heti herättyään naama korvissa..."on vähän liiankin saanut olo", kolmasti kun hän sanoi tulleensa ;D
Nyt sitten onkin viikon duunikeikka Keski-Euroopassa joten eiköhän sitä viikon kuluttua taas kummallekin kelpaa..
Jos teidän miehenne tulevat tyyliin minuutissa, niin mikseivät he vedä käteen vaikka tuntia aikaisemmin? (Siis jos mies ei pysty toiselle kierrokselle.) On todella itsekästä jättää nainen nuolemaan näppejään.
Naisille, joiden ei ole helppo saada, suosittelisin ratsastamista. Kun siinä aikansa kihnuttaa kyrvännokassa haluamallaan tavalla, niin johan saattaa irrota...
Joku muukin sanoi että ei pidä siitä, kun mies pitää taukoa. Sekstailin joskus pari kertaa miehen kanssa, joka lopetti kesken kaiken (mitvit) ja sitten jyystettiinkin varmaan vartin verran, että hän sai. Ei jatkoon.
Parista työnnöstä pariin tuntiin. Vaihtelu hurjaa ja riippuu tekniikasta, kiusaan välillä itse etten anna miehen tulla
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 04:59"]Miksi te akat valehtelette? Suurin osa naisista eivät kykene saamaan orgasmia yhdynnän aikana. Mutta totta kai, TÄLLÄ palstalla kaikki kykenevät siihen. Teidän miesten penikset ovat myös 20 senttisiä ja kestävät tunnin sängyssä, uuh!
[/quote]
Kateellisen puhetta. En itsekään ensimmäisinä vuosina seksuaalisesti aktiivisena kyennyt saamaan orgasmeja yhdynnässä, mutta kerran parikymppisenä se vain tapahtui. Siitä eteenpäin olenkin saanut joka ikinen kerta vähintäänkin sen yhden orgasmin, lukuunottamatta juopuneita kertoja. Eilen sain kaksi, yhdynnän kesto vajaa 15 minuuttia.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 09:35"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 04:59"]Miksi te akat valehtelette? Suurin osa naisista eivät kykene saamaan orgasmia yhdynnän aikana. Mutta totta kai, TÄLLÄ palstalla kaikki kykenevät siihen. Teidän miesten penikset ovat myös 20 senttisiä ja kestävät tunnin sängyssä, uuh!
[/quote]
Kateellisen puhetta. En itsekään ensimmäisinä vuosina seksuaalisesti aktiivisena kyennyt saamaan orgasmeja yhdynnässä, mutta kerran parikymppisenä se vain tapahtui. Siitä eteenpäin olenkin saanut joka ikinen kerta vähintäänkin sen yhden orgasmin, lukuunottamatta juopuneita kertoja. Eilen sain kaksi, yhdynnän kesto vajaa 15 minuuttia.
[/quote]
Ainiin, ja peniksen koko +20 cm ;)
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 01:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:37"]
Siis miten te voitte nauttia seksistä jos yhdyntä kestää vain muutaman minuutin? Mulle yhdyntä on kaikkein nautinnollisin osa koko seksiä.
[/quote]
Tulee nopeasti? Ja monta kertaa? Itse aloittajan kysymykseen: Ehdin saada ennen miestä useamman kerran. Akti tuntuu kestävän KAUAN mutta sen kerran kun on kellosta katsottu on ollut vain pari minuuttia
[/quote]
mutta kun mulle ei riitä se, että saan orgasmin. Haluan nauttia miehen elimestä mahdollisimman pitkään koska se tuntuu hyvältä sisällä.
Mitä sen on väliä jos ei vaimo saa kunhan itellä on kivaa..
Kyllä näin miehenä tuntuu erikoiselta lukea näitä "kestää niin pitkään kuin haluaa" -tekstejä. Itse kestän maksimissaan ehkä puoliminuuttia - minuutin riippuen kuin kovaan tahtiin mennään, yleensä tulen jo muutamalla työnnöllä joka itseä ihan harmittaa... mutta te jotka kestätte 30-60min käyttekö välillä keittämässä kahvit tai tupakalla vai mitä heleä?
Kestää juuri niin kauan kun tarvitaan, osaa pidättää ja nautiskella ihan o:n partaalla hänkin. Usein tullaan molemmat minuuteissa mutta jos olen ehtinyt saamaan esileikin aikana orgasmin voi kestää puolikin tuntia.
Yhdynnän tarkoitus on hedelmöittää nainen. Naisen nautinto on täysin toissijainen asia.
Olen itse mies ja yleensä kykenen kestämään vaimon kanssa yhdynnässä ehkä n. viitisen minuuttia. Tuossakin ajassa on vaihtelua sen mukaan, kuinka kauan on edellisestä kerrasta, millainen mielentila sattuu olemaan ja kuinka paljon esileikkejä on takana.
Minulle on joskus käynyt niin, että juuri sillä hetkellä kun olen ollut yhdynnässä laukeamaisillani, vaimoni onkin jostain syystä sattunut pysäyttämään oman liikehdintänsä. Silloin minä ja vaimoni molemmat tuntevat kuinka kaluni alkaa nytkiä ja minä tunnen kuinka se vapauttaisi muutaman pisaran nestettä vaimon ihanaan pimpsaan. Kuitenkin kalu pysyy edelleen kovana ja tuntuu että se ikään kuin " turtuisi" hiukan, eikä ole enää yhtä herkkä emättimen hankaukselle.
Joka kerta, kun näin on käynyt, olen pystynyt kestämään niin kauan kuin minulla ja vaimolla on puhtia riittänyt ja vaimoni on alkanut jo anelemaan että laukeaisin jo viimein. Hankal sanoa tarkkaa aikaa, mutta ehkä n. 10..15 min tuohon on siis mennyt.
On oikeasti todella upea tunne kun pystyy antaa omalle rakkaalle nautintoa pitemmän kaavan kautta. Myös omakin orkku on yleensä ollut voimakkaampi.
Onko kellään muilla samankaltaisia kokemuksia?
Jäi vielä tuohon edelliseen viestiin sanomatta se, että vaimoni ei pysty saamaan orgasmia yhdynnässä, riippumatta siitä, kuinka kauan se sattuukaan kestämään. Kuitenkin hän nauttii suuresti yhdynnän tunteesta, siitä kun kalu liikkuu hänen sisällään ja haluaa saada sitä aina niin pitkään kuin kaluni vain suinkin kykenee kestämään.
Vierailija kirjoitti:
Pitänee pitää entistä parempaa huolta tuosta ukko-kullasta, on se sen verran hyvä sänkyhommissa :).
Saan nimittäin ihan joka kerta. Mies aina odottaa, että minä tulen ensin, tulee sitten asennosta riippuen samaan aikaan tai hyvin pian mun jälkeen. Kohta 20-vuotta ollaan pukka-jumppaa harrastettu kahdestaan ja yhden käden sormilla lasketaan ne kerrat kun en ole saanut tai mies on vahingossa tullu ennen mua!
Tällaiset aarteet on harvassa! :-)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 11:41"]
En saa yhdynnässä, mutta mies nuolee minulle orgamin aina ensin.
[/quote]
Niin ja mies kestää muutaman minuutin.