Kuinka kauan miehesi kestää yhdynnässä? Ehditkö saada orgasmin?
Mä saisin kyllä, usein se ehtii tulla jo lähelle, mutta koskaan mies ei ole kestänyt niin kauan, että saisin. Joitakin minuutteja hän kestää. Mä niin haluaisin kokea, miltä se tuntuisi.
Kommentit (81)
Klitoristani voin hieroa vaikka päivät pitkät. Se on eri asia ja tuntuu erilaiselta. -ap
Ei ole pakko lahnailla. Ihan sitä omaa kättä peliin ja niitä lihaksia myös!
Kelloa ei ole tullut katsottua.
En saa orgasmia.
30-60min kestää. En saa g-pisteorgasmeja, vaikka kuinka yritetään (6kk yhdessä).
Joskus olisi kiva vetästä pikaiset, mutta mies ei tule alle 15minuutissa...
ollaan sen verran harvoin (miehen töiden takia jne), että mies tulee tosi nopeaan. Mutta uusintakierroksella (silloin, kun sellainen tulee) saan kyllä:)
30-60min kestää. En saa g-pisteorgasmeja, vaikka kuinka yritetään (6kk yhdessä).
Joskus olisi kiva vetästä pikaiset, mutta mies ei tule alle 15minuutissa...
Kerroham mikä on se G-piste orgasmi, minulle se on ihan täyttä hepreaa.
30-60min kestää. En saa g-pisteorgasmeja, vaikka kuinka yritetään (6kk yhdessä). Joskus olisi kiva vetästä pikaiset, mutta mies ei tule alle 15minuutissa...
Välillä mietin mikä mussa on vikana, kun mies ei vaan saa nopeasti. Se oli toisinaan aika puuduttavaakin.
Pitänee pitää entistä parempaa huolta tuosta ukko-kullasta, on se sen verran hyvä sänkyhommissa :).
Saan nimittäin ihan joka kerta. Mies aina odottaa, että minä tulen ensin, tulee sitten asennosta riippuen samaan aikaan tai hyvin pian mun jälkeen. Kohta 20-vuotta ollaan pukka-jumppaa harrastettu kahdestaan ja yhden käden sormilla lasketaan ne kerrat kun en ole saanut tai mies on vahingossa tullu ennen mua!
Pitänee pitää entistä parempaa huolta tuosta ukko-kullasta, on se sen verran hyvä sänkyhommissa :). Saan nimittäin ihan joka kerta. Mies aina odottaa, että minä tulen ensin, tulee sitten asennosta riippuen samaan aikaan tai hyvin pian mun jälkeen. Kohta 20-vuotta ollaan pukka-jumppaa harrastettu kahdestaan ja yhden käden sormilla lasketaan ne kerrat kun en ole saanut tai mies on vahingossa tullu ennen mua!
kysyy kateellinen ap
n. 5-10 min.
En ole kellottanut, mutta vaihtelee kovastikin. Paljon vaikuttaa esileikit ja niiden pituus, mutta en mä mitenkään "vahingossa" tuu :). Veikkaisin että 10-15min menee.
Siis oikeestiko jotkut miehet voivat olla naisensa sisällä muutamaa minuuttia kauemmin laukeamatta? 10-15min..Tuntuu utopialta.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 10:56"]Siis oikeestiko jotkut miehet voivat olla naisensa sisällä muutamaa minuuttia kauemmin laukeamatta? 10-15min..Tuntuu utopialta.
[/quote]
Kuulostaa oudolta. Meillä pikapanoon menee vajaa 10min max, mutta normi sessioon voi mennä reipas tunti, puolitoista.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 04:59"]Miksi te akat valehtelette? Suurin osa naisista eivät kykene saamaan orgasmia yhdynnän aikana. Mutta totta kai, TÄLLÄ palstalla kaikki kykenevät siihen. Teidän miesten penikset ovat myös 20 senttisiä ja kestävät tunnin sängyssä, uuh!
V*tun internet...
[/quote]
No näinpä. Keskiverrot ovat 13,5cm, 3 minuuttia ja 20% saa orkun yhdynnässä.
Aina kestää tarpeeksi kauan:) Jos esileikki on ollut pidempi tulemme molemmat nopeammin, jos taas on ollut lyhyt esileikki (harvemmin näin) jatkamme eri asennoissa kunnes kumpikin laukeaa.
Tänäaamuna nautiskelimme unen ja heräämisen välimaastossa toisiamme hyväillen pitkään ja hartaasti, lopulta rakasteltiin:) Oliskohan mennyt kaikkineen 3 varttia? En katsonut kellosta.
En saa yhdynnässä, mutta mies nuolee minulle orgamin aina ensin.
Tosin nykyään halut melko hukassa, ehkä osasyynä masennuslääkityskin.