Kuinka kauan miehesi kestää yhdynnässä? Ehditkö saada orgasmin?
Mä saisin kyllä, usein se ehtii tulla jo lähelle, mutta koskaan mies ei ole kestänyt niin kauan, että saisin. Joitakin minuutteja hän kestää. Mä niin haluaisin kokea, miltä se tuntuisi.
Kommentit (81)
No en ikinä haluis jyystöä yli 5 minuuttia. Sekin on pitkä aika. Ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:38"]
Väestöliiton vastaamo:
"Joissain tutkimuksissa on kysytty ihmisten yhdynnän kestoa ja keskimäärin suomalaisilla miehillä yhdyntä kestää 2-3 minuuttia, eli sen kesto ei yleisesti ottaen ole kovin pitkä vaihe seksissä. Yhdynnän kesto miehellä lasketaan alkavaksi siitä hetkestä, kun penis työntyy emättimeen tai peräaukkoon ja loppuvan siihen, kun laukeaminen ja siemensyöksy tulee."
[/quote]
oho! mulla on sitten ollut tuuria! Aina on miehen kanssa kestänyt yli kymmnen minuuttia ja aika usein lähemmäs puolikin tuntia :)
[quote author="Vierailija" time="09.01.2014 klo 12:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2011 klo 20:19"]
30-60min kestää. En saa g-pisteorgasmeja, vaikka kuinka yritetään (6kk yhdessä). Joskus olisi kiva vetästä pikaiset, mutta mies ei tule alle 15minuutissa...
Välillä mietin mikä mussa on vikana, kun mies ei vaan saa nopeasti. Se oli toisinaan aika puuduttavaakin.
niin tuttua! Välillä väsyttää eikä oikeasti jaksaisi pitkään tehdä. Hetkittäin ahdistaa että mikä on vikana mutta kuulemma runkkauksessakin kestää ja se tahti millä runkkaa niin ei olisi yhdynnässä edes mahdollista. Loistava seksielämä meillä on mutta varmaan olisi päivittäistä jos hoituisi koko homma 15-30min eikä tunnissa-kahessa.
Mitä ihmettä sää valitat? Meillä on seksiä joka päivä ja todellakin kestää sen tunnin kaks. Naiminenhan on ihanaa!
Meillä kyllä vaihtelee tosi paljon miehen kesto. Ihan tilanteen mukaan. Taitaapi mennä se 10-40 minuuttia. :) Meillä tuo 10 minuuttia on jo ihan pikapano, nautimme molemmat pitkästä yhdynnästä.
Siis miten te voitte nauttia seksistä jos yhdyntä kestää vain muutaman minuutin? Mulle yhdyntä on kaikkein nautinnollisin osa koko seksiä.
10miehen kokemus, näistä vain yhdellä on voinut tulla tyyliin toisella työnnöllä, keskimäärin varmaan just toi 2min, lopuilla 9:llä ollut itsellään kyky pidätellä, kestänyt vähintään sen 10min minkä mä vaadin.
En tykkää yli puolen tunnin panosta, mieluummin 10-15 min ja hikeä valuen. En myöskään tykkää jos mies haluaa hidastaa tai jopa pitää tauon, multa katoaa fiilis, vois samantien vaikka lopettaa ja jatkaa seuraavana päivänä.
Joskus ei ehdi sisälle asti ja silloin kun ehtii, tulee minuutissa.
Ja kuten arvata saattaa, niin en ehdi saamaan. En ole ikinä saanut ja sen takia halut onkin nykyisin ihan poissa ja seksi todella harvinaista. Miksi vaivautua jos siitä ei edes itse mitään saa?
n. 10 minuuttia. En jaksaisi pidempää. Minulla tulee parissa minuutissa jos olen päällä. jos teillä mies tulee liian nopeasti niin harjoitelkaa itsekin saamaan nopeasti. jos on tarpeeksi kiimainen niin 2-3 työntöä riittää :)
Kyllä se miehen kesto on ihan riippuvainen tilanteesta, partnerista, strersistä. Ja partnerista...kaikesta. Olen siis mies ja välillä kestän 15 min ja välillä kaksi tuntia... Joskus käy siten, etten tule lainkaan...vaikka haluaisin. Tunnin jälkeen ei mun tulemisella ole mulle itselleni enään mitään merkitystä. Eli toivon naisen olevan tyytyväinen ja se riittää mulle...mutta mietin samalla, että kokeeko nainen epäonnistuneensa, jos en tule? Kertokaa! Juovuspäiten olen jo ne hommat jättänyt, koska silloin tulen tosi harvoin, kuten toisella saati kolmannella kerralla. Mutta, jos eka kerta olikin liian nopea, niin toinen ei tod. Kondomikin vaikuttaa, eli ilman tulen helpommin, koska se aiheuttaa stressin. Stressi tulee siitä, että joskus se on hajonnut ja huomattu liian myöhään...aivan liian myöhään. Itse olen huomannut, että tulen helpommin naisen kanssa, joka on hieman pyöreä:) Pidän siitä, että on jotain mistä ottaa ja -pitää kiinni. Olen sinkku ja suomalaiset naiset ovat kauniita, muita en huolisikaan ja aina vain yksi kerrallaan;)
[quote author="Vierailija" time="27.08.2011 klo 20:37"]
Pitänee pitää entistä parempaa huolta tuosta ukko-kullasta, on se sen verran hyvä sänkyhommissa :).
Saan nimittäin ihan joka kerta. Mies aina odottaa, että minä tulen ensin, tulee sitten asennosta riippuen samaan aikaan tai hyvin pian mun jälkeen. Kohta 20-vuotta ollaan pukka-jumppaa harrastettu kahdestaan ja yhden käden sormilla lasketaan ne kerrat kun en ole saanut tai mies on vahingossa tullu ennen mua!
[/quote]
Anteeksi mutta saanko kysyä, että millaisella ukko-kultasi on varustettu? Vai mikä ihme on yhdyntäorgasmiesi salaisuus?
[quote author="Vierailija" time="13.01.2014 klo 00:32"]
n. 10 minuuttia. En jaksaisi pidempää. Minulla tulee parissa minuutissa jos olen päällä. jos teillä mies tulee liian nopeasti niin harjoitelkaa itsekin saamaan nopeasti. jos on tarpeeksi kiimainen niin 2-3 työntöä riittää :)
[/quote]
Mutta kun ei kyse ole siitä etteikö saisi tarpeeksi nopeasti vaan siinä, että haluaa nauttia itse yhdynnästä. Mun mielestä on ihanaa tuntea miehen kalun liikkeet sisälläni, joten pikapano josta kuitenkin sais orkun, ei ole mua varten.
[quote author="Vierailija" time="12.01.2014 klo 23:37"]
Siis miten te voitte nauttia seksistä jos yhdyntä kestää vain muutaman minuutin? Mulle yhdyntä on kaikkein nautinnollisin osa koko seksiä.
[/quote]
Tulee nopeasti? Ja monta kertaa? Itse aloittajan kysymykseen: Ehdin saada ennen miestä useamman kerran. Akti tuntuu kestävän KAUAN mutta sen kerran kun on kellosta katsottu on ollut vain pari minuuttia
Tällä hetkellä tapailemani mies ei kestä kovinkaan montaa minuuttia, ehkä 3-5? Joskus ehdin saada siinä ajassa orgasmin, toisinaan en. Seksi on kuitenkin joka kerta hyväntuntuista ja miellyttävää :)
Edellisellä miehellä oli parempi kestävyys, mutta myös sen verran kookkampi kalu, että seksi saattoi joskus myös hieman sattua. Jossain määrin seksi on siis ollut tyydyttävämpää tämän nykyisen miehen kanssa, vaikka välillä kaipaisin hänelle hieman enemmän kovuutta penikseen ja vaihtelevuutta asentojen suhteen.
Nykyisen kumppanin nopea tuleminen on myös mielestäni jonkin verran imartelevaakin. Tulee tunne, että on edelleen haluttava ja ihana nainen. Etenkin kun on lukenut netistä miesten kirjoituksia synnytyksessä levähtäneistä pilluista, jotka eivät tunnu miltään jne. En siis varmaankaan ihan superlöysä ole, jos saan lantionpohjanlihaksia jännittämällä nautintoa itselleni ja miehen äännähtelemään nautinnosta ja laukeamaan nopeasti :D
Noin 20-30 sekunttia, ekalla kerralla, ihan valehtelematta. Onneksi yleensä otetaan ainakin yksi uusinta heti kohta.
Ennen kun seksiä oli kerran viikossa, se kesti pidempään, varmaan 20-30 minuuttiakin, ja todellakin alkoi välillä se jyystö kyllästyttää kun itse oli jo saanut vähintään kerran.
Nykyään kun on pienet lapset, seksiä on ehkä kerran kuussa, on miehen vaikeampi pidätellä, ja ei välttämättä mene kuin muutama minuutti kun mieheltä tulee, mutta yleensä kyllä ehdin saamaan, jopa kaksi tai kolme kertaa. Klitorisorgasmista en tykkää, mies joskus lämmittää mua kädellä vähän liikaa esileikin aikana ja saan jo siinä vaiheessa sellasen huonon orkun, ja sitten se yhdynnässä saatukaan ei tunnu niin hyvältä kuin normaalisti. Se eka yhdynnässä saatu orkku on maailman paras, ja siihen kyllä tyydyn, ne seuraavat on sellaisia vähän klitorisorkun tapaisia, menee kylmät väreet ym.
Mies ei yleensä pysty edes seuraavana päivänä uudestaan.
Meillä normaali aika panemiseen on 30min-2 tuntia. Pikaiset tuon alle, mutta aina vähintään 15 min. Mies pystyy säätelemään melkein kuinka paljon vain kuinka myöhään saa, ja pystyy myös aloittamaan uuden panon ja saamaan uudestaan lähes välittömästi. Itse en saa yhdynnässä koskaan, paneminen on aivan mahtavaa alusta loppuun, mutta joku klikki päässä estää saamasta jos mies on sisällä. Mies saa tosin mulle orkun käsin tehtyä kuinka nopeasti tahansa. Oishan se orgasmi yhdynnässä hauska (joskus on hyvin lähellä, mutta ei) mutta näillä on menty 20v, eikä se ole välttämätöntä.
Eiköhän 5-10 minuuttia ole aika keskivertoa?
Varsinkin kun mulle ei kelpaa enää klitorisorkut jotka ovat takuuvarmoja kahdessa minuutissa.
Ei, minä haluan ihananananan emätinorkun.
Harmi vaan että se mikä musta tuntuu hyvältä, tuntuu miehestä superhyvältä (liikkuminen, supistelut yms)
Ei ole pakko lahnailla. Ihan sitä omaa kättä peliin ja niitä lihaksia myös!
Mitä ihmettä? Kestääkö teidän miehet tosiaan noin vähän aikaa? Meillä mies kestää hyvinkin sen 2o minuuttia. Ja aina ei halua laueta ekassa yhdynnässä vaan siirtää sen laukeamisen seuraavaan yhdyntään että mä saan nauttia kauemmin.