Vierailija

Mä saisin kyllä, usein se ehtii tulla jo lähelle, mutta koskaan mies ei ole kestänyt niin kauan, että saisin. Joitakin minuutteja hän kestää. Mä niin haluaisin kokea, miltä se tuntuisi.

Sivut

Kommentit (83)

Varsinkin kun mulle ei kelpaa enää klitorisorkut jotka ovat takuuvarmoja kahdessa minuutissa.

Ei, minä haluan ihananananan emätinorkun.

Harmi vaan että se mikä musta tuntuu hyvältä, tuntuu miehestä superhyvältä (liikkuminen, supistelut yms)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Klitoristani voin hieroa vaikka päivät pitkät. Se on eri asia ja tuntuu erilaiselta. -ap

Lainaus:

Ei ole pakko lahnailla. Ihan sitä omaa kättä peliin ja niitä lihaksia myös!

30-60min kestää. En saa g-pisteorgasmeja, vaikka kuinka yritetään (6kk yhdessä).

Joskus olisi kiva vetästä pikaiset, mutta mies ei tule alle 15minuutissa...

ollaan sen verran harvoin (miehen töiden takia jne), että mies tulee tosi nopeaan. Mutta uusintakierroksella (silloin, kun sellainen tulee) saan kyllä:)

Lainaus:

30-60min kestää. En saa g-pisteorgasmeja, vaikka kuinka yritetään (6kk yhdessä).

Joskus olisi kiva vetästä pikaiset, mutta mies ei tule alle 15minuutissa...

Kerroham mikä on se G-piste orgasmi, minulle se on ihan täyttä hepreaa.

Lainaus:

30-60min kestää. En saa g-pisteorgasmeja, vaikka kuinka yritetään (6kk yhdessä). Joskus olisi kiva vetästä pikaiset, mutta mies ei tule alle 15minuutissa...

Välillä mietin mikä mussa on vikana, kun mies ei vaan saa nopeasti. Se oli toisinaan aika puuduttavaakin.

Pitänee pitää entistä parempaa huolta tuosta ukko-kullasta, on se sen verran hyvä sänkyhommissa :).

Saan nimittäin ihan joka kerta. Mies aina odottaa, että minä tulen ensin, tulee sitten asennosta riippuen samaan aikaan tai hyvin pian mun jälkeen. Kohta 20-vuotta ollaan pukka-jumppaa harrastettu kahdestaan ja yhden käden sormilla lasketaan ne kerrat kun en ole saanut tai mies on vahingossa tullu ennen mua!

Lainaus:

Pitänee pitää entistä parempaa huolta tuosta ukko-kullasta, on se sen verran hyvä sänkyhommissa :). Saan nimittäin ihan joka kerta. Mies aina odottaa, että minä tulen ensin, tulee sitten asennosta riippuen samaan aikaan tai hyvin pian mun jälkeen. Kohta 20-vuotta ollaan pukka-jumppaa harrastettu kahdestaan ja yhden käden sormilla lasketaan ne kerrat kun en ole saanut tai mies on vahingossa tullu ennen mua!

En ole kellottanut, mutta vaihtelee kovastikin. Paljon vaikuttaa esileikit ja niiden pituus, mutta en mä mitenkään "vahingossa" tuu :). Veikkaisin että 10-15min menee.

Vierailija
Siis oikeestiko jotkut miehet voivat olla naisensa sisällä muutamaa minuuttia kauemmin laukeamatta? 10-15min..Tuntuu utopialta.

Kuulostaa oudolta. Meillä pikapanoon menee vajaa 10min max, mutta normi sessioon voi mennä reipas tunti, puolitoista.

Mulla on noin 70 miehen kokemus ja niistä 20% on näitä parilla työnnöllä tulijoita, 30% 5 minuutissa tulijoita, 20 % ihan normaalisti 10-30 minuutin tulijoita ja sit 30% näitä rasittavia, jotka ei saa ikinä yhdynnässä, vaan niitä pitää runkata, ottaa suihin ja ääritapauksissa (näitä on monia) jotka saa vaan, kun itse runkkaa ja sit muutamia, joilla kestää ikuisuus runkkaamalla tai jotka ei tuu ikinä. Mä en saa koskaan orgasmia yhdynnässä, paitsi jos samalla itse hyväilen itseäni. Mun mielestä miehillä on kauheesti orgasmiongelmia suuntaan ja toiseen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat