Koska miehenne lopetti alkoholinkäytön ennen synnytystä?
Kommentit (48)
Ei siis sillä, että olisi ongelmaa, vaan ihan vaan siksi, että päästään yhdessä esikoista "hakemaan" :D Ja meillä mies on töissä 30 min. ajomatkan päässä ja oltiin kyllä sovittu, että jos lapsivedet menee työpäivän aikana, niin soitan hänelle ja hän hakee minut kotoa ja mennään silti yhdessä sairaalaan. Töissä mies oli varoittanut työkavereita että saattaa lähteä äkkiäkin ja kaikki oli ymmärtänyt - ja osa aikanaan tehneet samoin. Onko se jotenkin ihmeellistä, jos isä tahtoo mukaan synnytykseen ihan vaikka alusta loppuun asti?
ei se lapsi sieltä yleensä ihan kertapierasulla tule (kuten jenkkisarjoissa). Eli jos ei ole alkoholiongelmaa (eli tyyliin aina känni päällä), niin en näe mitään syytä rajoittaa mieheni (sauna)kaljan käyttöä :D T: rv38
Menet ambulanssilla??? Ja sun synnytyksen takia joku onnettomuudessa loukkaantunut tai sydänkohtauspotilas saa odottaa?
Ei, sä tilaat taksin. :))ei saa mennä ambulanssilla semmoisessa tilanteessa, jossa synnyttäjän pitää mennä ambulanssilla, koska synnyttäjä voi viedä sen ambulanssin joltain muulta? Just joo.
Jos ei ole kiire synnyttämään, niin sitten mennän autolla, jos on hätätapaus, niin totta kai ambulanssilla. Mikä tässä nyt on niin vaikeaa?
Synnyttäjä ei saa mennä ambulanssilla siksi että sen mies on kännissä. Eihän tässä mitään puhuttu siitä että se synnyttäjä tarvitsisi ambulanssia.
ollaankin sovittu mieheni kanssa, että hän ei ota kuin ykkösoluen, kuten tuossa ylempänä kerroin, jotta hän pääsee mua kuskaamaan. Ja sanoin myös, kun mulle ehdotettiin ambulanssia, että se tuskin on pätevä syy ambulanssin soittamisella. Joten taisit nyt alkaa haukkua väärää puuta.
lapset ja lemmikit hoitoon kun lähden synnyttämään. Vai ajattelitko, että jätän lapsetkin tänne kotiin yksinään odottelemaan että onkohan se nyt väärä hälyytys vai ei
lapset ja lemmikit hoitoon kun lähden synnyttämään. Vai ajattelitko, että jätän lapsetkin tänne kotiin yksinään odottelemaan että onkohan se nyt väärä hälyytys vai ei
mietitytti, että jättääkö nää mammat kaiken sikseen, mukulat leikkimään keskenään ja kattilan suunnilleen kiehumaan liedelle, kun tulee joku merkki synnytyksestä.
En tosiaan ole synnyttänyt vielä, mutta mulle on ainakin uskoteltu, että se synnytys ei useimmiten käy kauhean nopeasti. Että hyvin ehtii hoitaa montakin asiaa. Miksei sitten viedä lemmikkejä hoitoon, ei kai niitä lapsiakaan tosiaan voi jättää oman onnensa nojaan oleilemaan?
Terv. se, jota parjattiin suunnitelmasta viedä lemmikit matkan varrella hoitoon
Yhden kaljan on voinut ottaa, mutta ei enempää. Näin on toimittu kolme kertaa. Tuntuisi pahalle, että pitäisi tilata taksi vain siitä syystä, että miehen oli saatava useampi kalja. En halua kivuissani huutaa taksin penkillä. Eikä olisi kiva jos mies liittyisi synnytyksen mukaan suoraan baarista. Joten kyllä yhdessä ollaan sovittu, että esim. pikkujoulut on menneet selvinpäin kun LA on ollut lähellä.
Mun synnytykset on kaikki olleet sellaisia, että heti on lähdettävä (lapset heitetty äkkiä matkalla tutuille hoitoon). Viimeksi ehdittiin juuri ja juuri, vaikka mies oli kotona synnytyksen alkaessa ja heti ampaistiin matkaan. Siinä vaiheessa en enää haluaisi mielellään missään taksin penkillä huutaa kuolemaa avuksi saatika alkaa odotella taksia :)
mietitytti, että jättääkö nää mammat kaiken sikseen, mukulat leikkimään keskenään ja kattilan suunnilleen kiehumaan liedelle, kun tulee joku merkki synnytyksestä. En tosiaan ole synnyttänyt vielä, mutta mulle on ainakin uskoteltu, että se synnytys ei useimmiten käy kauhean nopeasti. Että hyvin ehtii hoitaa montakin asiaa. Miksei sitten viedä lemmikkejä hoitoon, ei kai niitä lapsiakaan tosiaan voi jättää oman onnensa nojaan oleilemaan? Terv. se, jota parjattiin suunnitelmasta viedä lemmikit matkan varrella hoitoon
Jos nyt olet se, jolla on 90 km matka synnyttämään. V
Mun esikoinen syntyi kahdessa tunnissa ekasta supistuksista. Vaikka kyseessä oli esikoinen tajusin heti mistä on kyse. Synnytin ilman miestä joka oli matkoilla - hänellekin oli uskoteltu ettei ne esikoiset synny muutamassa tunnissa eikä varsinkaan 3 viikkoa ennen laskettua aikaa, mutta niin vaan kävi. Taksilla menin ja lapsi syntyi valmisteluhuoneeseen . Jos mies olisi ollut kuskina mukana niin olisi ollut viemässä autoa parkkitaloon kun esikoistyttö näki päivänvalon. Seuravaat 2 on menty synnyttämään taksilla.
Seuraavat ovatkin sitten olleen maailmassa reilussa tunnissa ja tästä syystä on isommille lapsille hankittu hoitaja kotiin, koska on hyvin ollut tiedossa ettei mitään hoitoonviemiskeikkoja varmaankaan ehditä heittämään.
mietitytti, että jättääkö nää mammat kaiken sikseen, mukulat leikkimään keskenään ja kattilan suunnilleen kiehumaan liedelle, kun tulee joku merkki synnytyksestä. En tosiaan ole synnyttänyt vielä, mutta mulle on ainakin uskoteltu, että se synnytys ei useimmiten käy kauhean nopeasti. Että hyvin ehtii hoitaa montakin asiaa. Miksei sitten viedä lemmikkejä hoitoon, ei kai niitä lapsiakaan tosiaan voi jättää oman onnensa nojaan oleilemaan? Terv. se, jota parjattiin suunnitelmasta viedä lemmikit matkan varrella hoitoon
Jos nyt olet se, jolla on 90 km matka synnyttämään. V
Mun esikoinen syntyi kahdessa tunnissa ekasta supistuksista. Vaikka kyseessä oli esikoinen tajusin heti mistä on kyse. Synnytin ilman miestä joka oli matkoilla - hänellekin oli uskoteltu ettei ne esikoiset synny muutamassa tunnissa eikä varsinkaan 3 viikkoa ennen laskettua aikaa, mutta niin vaan kävi. Taksilla menin ja lapsi syntyi valmisteluhuoneeseen . Jos mies olisi ollut kuskina mukana niin olisi ollut viemässä autoa parkkitaloon kun esikoistyttö näki päivänvalon. Seuravaat 2 on menty synnyttämään taksilla.
Seuraavat ovatkin sitten olleen maailmassa reilussa tunnissa ja tästä syystä on isommille lapsille hankittu hoitaja kotiin, koska on hyvin ollut tiedossa ettei mitään hoitoonviemiskeikkoja varmaankaan ehditä heittämään.
yksi kaveri, joka on synnyttänyt hyvin äkkiä, kyllä mä tiedän, että näinkin voi käydä. Elämässä voi ylipäätään käydä vähän mitä vaan, mutta jotenkin pitää yrittää vaurautua tulevaan.
90 km on matkaa sairaalaan, se pysyy vakiona viedään me eläimet matkalla sairaalaan tai ei. Ja jos tosiaan olisi vanhempia lapsia, pitäisihän niidenkin varalle jotain keksiä.
Monella on vielä paljon pitempi matka sairaalaan kuin meillä.
on kännissä. Eihän tässä mitään puhuttu siitä että se synnyttäjä tarvitsisi ambulanssia.