pöytäseuruelaisen tunnustus
Istuin sekalaisen seurakunnan, jossa vanhaa ystävää, sukulaista ym. saman pöydän ääressä paikallisessa iltaa viettämässä. Eräs vähimmin tuntemani jäi hetken kahdestaan mun kanssa, mua n.10v vanhempi mies ja avasi keskustelun;"Älä nyt ota tätä iskuyrityksenä tai muuna vastaavana, mutta viimeisen 20 vuoden aikana olen seurannut sua, ja sun kauneus saa aina katseen pysähtymään."
Kommentit (6)
Piristäisi päivää, mutta mulle tuskin tuollaista tultaisiin sanomaankaan...
saada tällainen viesti joskus. Sen ei tarvi olla kuin yksi hyvä, ja sillä tosiaan elää pitkään. Ei tällaista mullekaan tulla sanomaan, yleensä. Mutta voi miten siitä jäikään hyvä mieli!20vuotta sisältää paljon ja jonkun mielestä olen ollut kaunis kaiken aikaa.-AP
jatkuvasti on kehujen kohteena kauneudestaan, niin eihän se tuntuisi varmaan missään. Mutta tällainen aito, takaa-ajatukseton, yllättävä palaute oli kuin virvoittava suihku,tällaiselle joka ei ole enää niin nuori. Ulkonäkö on ilmeisesti tahtomattaankin herkkä asia ikääntyvälle;)-AP
Miehen ystävä sanoi minulle kerran vastaavaa. Sanoi, että hänellä ei ole mitään taka-ajatuksia, mutta että olen hänen mielestään harvinaisen kaunis nainen ja loistava vaimo miehelleni :)
elää pitkään;)