Appi vetänyt herneen nenään ls-ilmoituksesta
Tein siis ilmoituksen omista lapsista kun mies läppäsi lasta. Nyt on sitten mykkäkoulua kohdatessa eikä käy kuin silloin kun en ole kotona. Luulis katuvan omaa väkivaltaisuuttaan mutta mitä vielä. Mä olen nyt se paha akka. Miehelle oli sanonut että pelaan eroa ja hyödym miehestäni. Kylläpä auttaa tätä tilannetta.
Kommentit (16)
Tai heittäisit 15v suhteen hukkaan ilman selvittämistä. Kerrohan mitä tekisit kun sulla tuota viisautta riittää? -ap
No jos läppäsi lasta, siis läppäsi ei pieksäny ei puukottanut sinua puukottiko lapsia tuliko lapselle vammoja näkeekö painajaisia, mitä tapahtui ja miten sen elämä muuttui? Puhumalla niistä perkele sentään selviää.
se silmätikku sossujen silmissä. Nyt on perheenne lss:n valvovan silmän alla. Ja mitäkö ilmoitus apesta hyödytti, jos saa edelleen tulla katsomaan lapsia. Luulitkp että määrätään lähestymiskielto vai mitä apua luulit saavasi.
Sinä olet se nössö, jota nyt vahditaan.
Jos appes ois hakkanut lapsesi kunnolla tai satuttanut niin, että tulee vakavia vammoja tai edes sairaalahoitoa vaativaa/lääkärissäkäyntiä ymmärtäisin pointtisi. Mutta etkö perkele osaa sanoa itse apellesi suorat sanat tai miehesi?
No ihan oiken että perheenne on lss valvovan silmän alla kun ette osaa kommunikoida edes perheen8suvun suhteen keskenänne.
meinasin lähteä turvakotiin mutta i lähdetty. Tein miehestäni ilmoituksen ja hänen isänsa suuttui. On ollut itsekin väkivaltainen.
Ja voisko 2 vastata jo mitä olis pitäny tehdä?
Todennäköisesti vaativat sinua eroamaan miehestäsi,kuten minulle kävi.
Itse siis soitin poliisit paikalle ja he tekivät ilmon.
Ainut vaihtoehto eroa tai lapset pois.
että mies löi minua,ei lapsia.
-8-
No, mutta ketkä luette tätä, niin vaietkaa jatkossa väkivallasta ellette ole valmiit eroamaan.
ei se lastensuojelu ole mikään rankaiseva viranomainen, sieltä saa apua.
no ei tämä ketjun perusteella uskois
vanhemmat, joilta on otettu lapsi huostaan ihan syystä, eivtä vain pysty myöntämään, että heissä olisi jotain vikaa. Semmoiset sitten kirjoittelevat tänne katkeruuksissaan.
Toivottavasti poika osoittautuu viisaammaksi.. ap
Lapset sinulta lähtee joka tapauksessa huostaan, kiitos oman tyhmyytesi soittelemalla lastensuojeluun.
Lapset sinulta lähtee joka tapauksessa huostaan, kiitos oman tyhmyytesi soittelemalla lastensuojeluun.
Ei huostaanottoa tuollaisesta tehdä.
just sitä kategoriaa, josta viestissäni puhuin.
just sitä kategoriaa, josta viestissäni puhuin.
Ja taas meni munilleen arvaus : D Olet kuin Olli Rehn, aina väärässä ja olettamukset vailla mitään todellisuuspohjaa.
Jos olisit poliisi niin varmasti sakottaisit itseäsi jos ajaisit vanhoilla vihreillä tai puhuisit kännykkään ajonaikana.