Ostaako miehesi sinulle terveyssiteitä?
Minulle ostaa. Saatan laittaa tekstiviestin miehelle töihin, että tuo paketti siteitä, vaikkei muuta ostettavaa olisikaan.
Ihan luontevaa, miksei olisi.
Kommentit (56)
En minäkään miehelle penisvoidetta ostaisi
Aina samoja merkkejä (yö- ja päiväsiteet) niin ostaa kyllä.
Hoitaa kaupassakäynnit muutenkin.
Siinä missä muutkin tavarat,myyös siteet tulee kaupasta jos mies on menossa sinne ja pyydän.
Mutta jos tarkoitit sitä, että huolehtiiko sidevarastojeni täytöstä oma-aloitteisesti, niin valitettavasti ei huolehdi. Tosin minä olen yleensä se, joka rekisteröi saippuankin, tiskiaineen, jne. olevan loppumassa ja lisään ne kauppalistaan.
jokainen hoitakoon ne ostokset itse.
Ja vaikka hiivalääkettä tai peräruiskeen apteekista. Ei ne koristeina siellä hyllyissä ole.
Muut ruokaostiokset ja yhteiset ostaa galantisti, mutta ei mun hygieniatuo´tteita. Pitäiskö ottaa ero?
Ja ihan siitä syystä, että mies ei muista ulkoa mitä merkkiä ja mallia haluan. Ja käyn kuitenkin itse aika usein kaupassa.
esikoisen syntymän jälkeen olin kipeä ja jälkivuoto runsasta, silloin osti, muuten ostan itse, sillä hoidan muutkin kauppa-asiat
Ei osta, enkä minäkään hae miehelle muttereita.
Onko sun miehelläs jotain intiimipeliä muttereiden kanssa.
mutta ohjeita vähän tarvitsee ostoksia varten ;)
Viimeeksi mies on ostanut pyynnöstäni Tenoja jälkivuotoon, mutta tamppoonit, pikkuhousunsuojat ja terveyssiteet olen ostanut itse.Tosin nyt on muutaman kuukauden pakollinen ostotauko;)
ja tuo jopa pyytämättä, kun arvelee olevan käsillä kohta se aika kuusta... Käytän aina samaa merkkiä ja mallia, niin tuo ihan just sitä samaa aina.
Raskaustestiä ei ole koskaan suostunut hakemaan. Siinä kohtaa meni sit vissiin raja ;D
Ei osta, enkä minäkään hae miehelle muttereita.
Onko sun miehelläs jotain intiimipeliä muttereiden kanssa.
Onko sulla jotain intiimipeliä siteiden kanssa?