Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Eilisestä ajoittain kovaakin alavatsakipua.
09.08.2011 |
Raskaana 7+6. Ei vuotoja.. Huolestuttaa!!!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kipu saattaa olla tosi rajua ja viiltävää, erityisesti ylös noustessa. Myös alaselässä voi olla kovia kipuja. Itselläni on ollut sekä alavatsalla että -selässä kipuja kolmessa raskaudessa.
Jos taas on jotain muuta niin et oikein noilla viikoilla voi tehdä mitään mikä estäisi keskenmenon.