Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostaako miehesi sinulle terveyssiteitä?

Vierailija
27.08.2011 |

Minulle ostaa. Saatan laittaa tekstiviestin miehelle töihin, että tuo paketti siteitä, vaikkei muuta ostettavaa olisikaan.

Ihan luontevaa, miksei olisi.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osta, enkä minäkään hae miehelle muttereita.

Onko sun miehelläs jotain intiimipeliä muttereiden kanssa.

Onko sulla jotain intiimipeliä siteiden kanssa?

intiimi "ongelmiin" niitä käytän. Alapäähän, jos et tiennyt, pikkareihin. Laittaako miehesi muttereita kalsareihin vai käyttääkö penisrenkaina?

Vierailija
22/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tamponit kyllä. Siteitä en käytä. Ei sillä ole koskaan ollut ongelmaa noita ostaa, aina vaan varmistaa että tuo oikeita :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on menossa kauppaan, niin tuo listan mukaan kaikki mitä siihen on merkitty (ja suklaat vielä lisäksi, kun niitä tarvitaan kerran kuussa myös, tuo vaikka ei olisi listassa.)

Vierailija
24/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy hyvin harvoin kaupassa, hoidan ostokset mieluummin itse hänen katsoessaan sillä aikaa lapsia.

Ainoat ostokset joita mies tekee on joko hänen henkilökohtaisiin mielihaluihinsa liittyvät tai sellaiset joita tarvitaan välittömästi pikatarpeeseen ja joita lähetän hänet hakemaan listan kanssa.

En myöskään kertonut miehelle milloin minulla oli menkat, silloin kun niitä vielä oli (nykyään kierukka), paitsi jos oli joku erityinen syy. En tykkää puhua eriteasioista kenenkään kanssa, enkä halua että kukaan puhuu minulle eritejuttuja ellei ole pakko.

Vierailija
25/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin juuri, etten koskaan ole kokeillut koska melkein koko parisuhteen aikana käyttänyt kuukuppia. Silloin harvoin kun syystä tai toisesta käytän siteitä olen ne itse ostanut.

Vierailija
26/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pitää laittaa tarkka merkki ja koko ja mahdollisesti sitaatti pakkausteksteistä. Ja siteiden lisäksi mies todennäköisesti tuo kaupasta kassillisen keksejä, sipsejä ja karkkia plus esittelyssä olleen sähköporan. :)

Vierailija
27/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamppoonit kyllä ostaa ihan sujuvasti.

En ymmärrä miehiä jotka ei ovi ostaa.

Vierailija
28/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten mäkin ostan miehelle mitä se tarvitsee

Vierailija
29/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus olisi, että ei tarvitse niitä.

Vierailija
30/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin pitää laittaa tarkka merkki ja koko ja mahdollisesti sitaatti pakkausteksteistä. Ja siteiden lisäksi mies todennäköisesti tuo kaupasta kassillisen keksejä, sipsejä ja karkkia plus esittelyssä olleen sähköporan. :)

Näin voisi käydä meilläkin,tai vähintään joko jotain suurinta yösidettä tai pienintä pikkuhousunsuojaa kun tilaus oli täsmälleen jotain muuta.

En minä lähtisi erikseen käymään kaupassa monen kymmenen kilometrin päässä pelkkien siteiden vuoksi, jos mies kävisi kaupassa muutenkin.

Vierailija
31/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiennytkään että joku voi käyttää muttereita....

Vierailija
32/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en sellaisia käytä.

Vierailija
33/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos mulle sanotaan, että hae mutterita, en tosiaankaan osaisi valita.

Vierailija
34/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes tiennyt, mitä kuukautiset on, kun tutustuttiin. Oltiin silloin 18-v., nyt 51-v. Ja ostaa kyllä ihan sujuvasti mulle tamponit ja siteet, ja meidän teinitytöille kans, jos ne pyytää.

Vierailija
35/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mieluummin ostan itse, saan just sellasia kun haluan enkä vahongossa pikkuhousunsuojia :)

Vierailija
36/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin ostaa luontevasti raskaustestin, ovistestin, geisha-kuulia, kaalimadon ja muuta vastaavaa.

Aikuinen mies, miksi kieltäytyisi.

Mutta minäkin voin kyllä ostaa miehelleni muttereita tai vaikka kondomeja.

Vierailija
37/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sujuvasti ja liki 20 yhteisen vuoden jälkeen ei edes tarvi kertoa merkkiä yms tietoja koska tietää kyllä mitä käytän.

Siteitä en kylläkään käytä. OB:t vain käytössä-

Vierailija
38/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täytyy tarkasti selittää merkki, koko, väri yms pakkausmerkinnät. (en voi käyttää kaikkia sidemerkkejä, koska saan ärsytysoireita helposti)

Vierailija
39/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaako miehenne saippuaa tai shampoota? Maitoa?

Vierailija
40/56 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu mutta ei se niitä mielellään osta,toki ostaa jos pyydän.