Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tää on outo sivusto

Vierailija
27.08.2011 |

Kaikki vinkuu vaan yhteiskunnan tukien perään. Ottakaa kaikki te yhteiskunnan verovaroilla elävät laiskimukset itseänne ahterista kiinni ja elättäkää ihan itse itsenne. Mua ei enää huvita tämä maksjan rooli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tukien nostaminen tuomitaan niin jyrkästi. Oikessa elämässä en ole törmännyt sellaiseen. Menee niitä verorahoja järjettömämpiinkin tarkoituksiin.

Vierailija
2/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..yhteiskunta saa osaamatonta, vähä-älyistä sakkia enemmän ja enemmän..mihin ollaan menossa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tukien nostaminen tuomitaan niin jyrkästi. Oikessa elämässä en ole törmännyt sellaiseen. Menee niitä verorahoja järjettömämpiinkin tarkoituksiin.

Mua ei todellakaan kiinnsota eikä huvita elättää kotona loisivia mammoja ja ukkoja, jotka eivät muuta osaa kuin levittää haaransa ja tehdä lisää kaltaisiaan..

Vierailija
4/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otihoidontuen korottaminen

0ShareNyt olisi mahdollisuus vaikuttaa asioihin. Käykääpä laittamassa nimenne ja tehkää oma osanne edistääksenne lapsiperheiden hyvinvointia:

http://www.adressit.com/kotihoidontuki

Voitte myös liittyä facebookissa olevaan ryhmään ja levittää sanomaa ystäville ja tutuille, jotta hekin osallistuisivat hyvän asian edistämiseen.

https://www.facebook.com/kotihoidontukeakorotettava

Vierailija
5/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei todellakaan kiinnsota eikä huvita elättää kotona loisivia mammoja ja ukkoja, jotka eivät muuta osaa kuin levittää haaransa ja tehdä lisää kaltaisiaan..

Vierailija
6/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei huvita maksaa veroja, niin muuta Monacoon.

Muussa tapauksessa, älä ite vingu ja valita.

Vierailija
7/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hienoa, kun rahaa tulee ovista ja ikkunoista ilman, että tarvis tehä yhtään mitään. Tää neekerin elämä on niin lepposaa tässä maassa. Raatakaa te vaan typerät Suomalaiset, että me saadaan rauhassa lusmuta ja retostella teidän verorahoilla.

Vierailija
8/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko itse koskaan saanut äitiysrahaa, vanhempainrahaa, lapsilisää, opintotukea.. ?? Käytätkö julkisia palveluja?

Muistathan, että yhteiskunnan tukia on niin paljon muitakin kuin sossun tuet.

Vierailija
9/9 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä.

No, nuokin tuet tulevat tippumaan rajusti vuosien mittaan kun suuret ikäluokat siirtyvät eläkkeelle.

Ja se on oikein hyvä asia. Joutuvat vielä valitsemaan oluen ja tupakan välillä kun nyt raha riittää molempiin.