Viekö Mirena seksihalut?OV
Asennettu 1,5 viikkoa sitten ei mitään kiinostusta seksiin =(
Kommentit (11)
Odota nyt vähän pitempään, vastahan kierukka laitettiin. Eikös ole ihan normaalia muutenkin, ettei syystä tai toisesta joskus haluta 1,5 viikkoon! Vai oletko sinä sellainen aina himokas pupu? :o
Niin voimakkaasti, että seksielämä on ihan retuperällä ja minä kärsin kun en halua ja kärsin kun mies kärsii. Nyt olisi kierukan vaihdon aika ja valittavana pitäisikö miehen sittenkin tehdä vasektomia ja minun jäädä ilman ehkäisintä.
Pelkään vain niitä hirveitä kuukautiskipuja ja loputonta vuotoa, jonka Mirena kyllä hoitaa ja elämä on muuten ihmismäisempää. (Olin niin kipeä ilman, että oksentelin ja olin lähellä pyörtyä pahimpina aikoina)
Ei vienyt - toisin kuin pillerit.....
3 vuotta kituuteltiin,kesällä kierukka pois! Ihanaa,kun seksi maistuu taas : )
Itsellä oli sama ongelma,halut hävisi kokonaan. Ei sitä silloin niin tajunnut,mutta nyt kun pois otettiin niin ero on kuin yöllä ja päivällä. En kyllä enään aijjo ottaa kyseistä kierukkaa.:)
Sama pillereistä, mutta lisänä vielä vuotohäiriöt ja cystat, jotka piti leikata.
Asennettu 1,5 viikkoa sitten ei mitään kiinostusta seksiin =(
Minulle laitettiin reilu 2 viikkoa sitten, eikä myöskään mitään kiinnostusta. Lisäksi tiputteluvuotoa harva se päivä.
Toivottavasti vielä helpottaa! Muutaman kuukauden aion vielä ainakin sinnitellä, jos sitten paranisi tilanne.
mirenaa kuukautiskipujen hoitoon. Pelottaa vaan ne sivuoireet. Toisaalta kivut on aika kauheita, joten onko tässä oikeastan muuta vaihtoehtoa?
Odota nyt vähän pitempään, vastahan kierukka laitettiin. Eikös ole ihan normaalia muutenkin, ettei syystä tai toisesta joskus haluta 1,5 viikkoon! Vai oletko sinä sellainen aina himokas pupu? :o