Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerratkaa nyt vielä MIKSI käytätte voimakkaasti hajustettuja..

Vierailija
27.08.2011 |

Kerratkaa nyt vielä MIKSI käytätte voimakkaasti hajustettuja pyykkipulevereita pestessänne lastenne vaatteita? Etenkin kun lastenne nenä vuotaa muutenkin jatkuvasti! Monilla lapsilla vaatteet haisee niin voimakkailta, että koko huone haisee missä leikkivät. Luulisi myös päiväkodissa ja koulussa olevan kamalaa henkilökunnalle haistella noita kemikaaleja päivästä toiseen.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pyykki kuivuu vähänkin hitaammin niin se alkaa haista,pesuaine kivasti peittää sen aromin

se ei kyllä peitä sitä, vaan pyykissä on silloin kaksi hajua: bakteeritoiminnan aiheuttama haju ja pesuaineen haju.

Samaa mieltä. Ja silloin on ilmanvaihdossa aika paljon puutteita, jos pyykki kuivuu niin hitaasti, että ehtii alkaa haista ennen kuin on kuivaa.

kyllä ymmärtää sen, että esim. kerrostaloissa pyykki saattaa kuivaa huonommin. Silloin asiaan pitää kuitenkin pyrkiä löytämään ratkaisuja. Mä oon saanut pyykistä hajutonta, kun oon lingonnut pyykit hyvin kuivaksi, pessyt niitä välillä kuumemmissa lämpötiloissa ja käyttänyt etikkaa huuhteluaineena. Myös pyykkitelineitä kannattaa olla useampi, jotta yhtä ei tarvitse tunkea täyteen - se hidastaa kuivumista myös.

Mua ellottaa se hitaasti kuivaneiden vaatteiden haju, sen takia olen kokeillut aika monia juttuja sen ehkäisemiseksi. Meillä suurin ongelma on kesäaikaan sateella kuivattava pyykki. Kesällä kuivaan vaatteet normaalisti pihalla, talvella sisällä tulisijojen edessä. Kesällä vaan ei voi aina tulia polttaa, kun talo kuumenee liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi