Lue keskustelun säännöt.
Kerratkaa nyt vielä MIKSI käytätte voimakkaasti hajustettuja..
27.08.2011 |
Kerratkaa nyt vielä MIKSI käytätte voimakkaasti hajustettuja pyykkipulevereita pestessänne lastenne vaatteita? Etenkin kun lastenne nenä vuotaa muutenkin jatkuvasti! Monilla lapsilla vaatteet haisee niin voimakkailta, että koko huone haisee missä leikkivät. Luulisi myös päiväkodissa ja koulussa olevan kamalaa henkilökunnalle haistella noita kemikaaleja päivästä toiseen.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyllä ymmärtää sen, että esim. kerrostaloissa pyykki saattaa kuivaa huonommin. Silloin asiaan pitää kuitenkin pyrkiä löytämään ratkaisuja. Mä oon saanut pyykistä hajutonta, kun oon lingonnut pyykit hyvin kuivaksi, pessyt niitä välillä kuumemmissa lämpötiloissa ja käyttänyt etikkaa huuhteluaineena. Myös pyykkitelineitä kannattaa olla useampi, jotta yhtä ei tarvitse tunkea täyteen - se hidastaa kuivumista myös.
Mua ellottaa se hitaasti kuivaneiden vaatteiden haju, sen takia olen kokeillut aika monia juttuja sen ehkäisemiseksi. Meillä suurin ongelma on kesäaikaan sateella kuivattava pyykki. Kesällä kuivaan vaatteet normaalisti pihalla, talvella sisällä tulisijojen edessä. Kesällä vaan ei voi aina tulia polttaa, kun talo kuumenee liikaa.