Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerratkaa nyt vielä MIKSI käytätte voimakkaasti hajustettuja..

Vierailija
27.08.2011 |

Kerratkaa nyt vielä MIKSI käytätte voimakkaasti hajustettuja pyykkipulevereita pestessänne lastenne vaatteita? Etenkin kun lastenne nenä vuotaa muutenkin jatkuvasti! Monilla lapsilla vaatteet haisee niin voimakkailta, että koko huone haisee missä leikkivät. Luulisi myös päiväkodissa ja koulussa olevan kamalaa henkilökunnalle haistella noita kemikaaleja päivästä toiseen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se sopiva pulveri määrä oikein on?

Meillä kun mies pesee pyykit, ne tuoksuu tosi voimakkaasti pyykinpesuaineelta! En pysty edes pitämään sen pesemiä vaatteita.

Vierailija
2/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä en ole saanut sitä lopettamaan niiden huuhteluaineiden käyttöä,suurimman osan pyykeistä pesen onneksi minä :D Haisee ne itse pesuaineetkin tietysti jos liikaa annostelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät itse enää haista. Meidän kylällä on talo, jossa pyykinpesuaine haisee ulos asti. Ja tämä ei ole vitsi. Juuri pari päivää sitten pyöräilin ohi ja totesin että jaahas, "Jimin" kotona taas tuuletetaan.

Vierailija
4/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylällä on talo, jossa pyykinpesuaine haisee ulos asti. Ja tämä ei ole vitsi. Juuri pari päivää sitten pyöräilin ohi ja totesin että jaahas, "Jimin" kotona taas tuuletetaan.

Vierailija
5/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään voimakkaan tuoksuisista pesuaineista. Se riittää mulle syyksi käyttää niitä.

Vierailija
6/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään voimakkaan tuoksuisista pesuaineista. Se riittää mulle syyksi käyttää niitä.

Etkö ajattele sitä miten lapsesi altistuvat koko ajan kemikaaleille? Etkö jättäisi noita pois jos lapsen nenä vuotaisi koko ajan jostain kumman syystä?

Vierailija
7/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se johtuisi pesuaineesta, käyttäisin miedommin hajustettua.

Vierailija
8/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen voi tietää, mistä nenän vuotaminen johtuu? Mutta jos se jollakin tavalla todettaisiin, että pesuaine on syypää, niin sitten käyttäisin toista.

Vierailija
10/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö varmuudella iske kaiken maailman hengitystieinfektiot helpommin kun koko ajan lapsen elimistöä kuormitetaan turhaan keinotekoisilla kemikaaleilla.

Entä sitten muut lähellä olevat. Mua nimittäin oksettaa noi hajut ja onneksi en joudu esim päiväkodissa työskentelemään, että joutuisin haistelemaan sitä löyhkää päivästä toiseen.

Vierailija
11/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä tykkäisinkin siitä, että haisen paskalle koko ajan niin, että kaikki tilat missä olen haisevat sille. Onko se ok? Yhtälailla mua ällöttää noi halvat mauttomat hajut, joita joutuu haistelemaan. Ei ne hei ole hyviä hajuja, tajutkaa nyt! Keinotekoista halpaa paskaa.

Vierailija
12/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hajustetut haisevat ihan jätteelle. Lapsi ei ole siitä huolimatta juurikaan koskaan nuhassa, sairastanutkin on kouluaikanaan (nyt kuudennella luokalla kaksi kertaa. yhden influenssa ja vesirokko).

Vierailija
13/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hajustetut haisevat ihan jätteelle. Lapsi ei ole siitä huolimatta juurikaan koskaan nuhassa, sairastanutkin on kouluaikanaan (nyt kuudennella luokalla kaksi kertaa. yhden influenssa ja vesirokko).

Sulla on paskainen pesukone, jos pyykki haisee jätteelle. Tai sitten joku outo pesuainemerkki.

Vierailija
14/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pyykki kuivuu vähänkin hitaammin niin se alkaa haista,pesuaine kivasti peittää sen aromin

Vierailija
15/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pyykki kuivuu vähänkin hitaammin niin se alkaa haista,pesuaine kivasti peittää sen aromin

se ei kyllä peitä sitä, vaan pyykissä on silloin kaksi hajua: bakteeritoiminnan aiheuttama haju ja pesuaineen haju.

Vierailija
16/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on paskainen pesukone, jos pyykki haisee jätteelle. Tai sitten joku outo pesuainemerkki.

vaan monen jotka käyttävät hajustamatonta. Kai niillä sitten kaikilla on huonot pesukoneet:D

Vierailija
17/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan monen jotka käyttävät hajustamatonta. Kai niillä sitten kaikilla on huonot pesukoneet:D

Ok, ei huonot vaan likaiset pesukoneet. Niitäkin kun pitäisi pestä välillä..

Vierailija
18/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei kyllä peitä sitä, vaan pyykissä on silloin kaksi hajua: bakteeritoiminnan aiheuttama haju ja pesuaineen haju.

Samaa mieltä. Ja silloin on ilmanvaihdossa aika paljon puutteita, jos pyykki kuivuu niin hitaasti, että ehtii alkaa haista ennen kuin on kuivaa.

Vierailija
19/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari lasta, jotka käyvät meillä ja haisevat voimakkaasti pyykkipulverille, asuvat sellaisissa taloissa, että on jonkinmoista sisäilmaongelmaa..

Vierailija
20/21 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tykkää pestä voimakkaasti hajustetuilla. Niinkuin huomaan työssäni päiväkodissa, että moni muukin. Ja päiväkodin lapsista 90 prosenttia asuu kaupungin kalleimmalla alueella, joten tuskin on tunkkaiset valtavat omakotitalot (joihin itse vain haaveilen pääseväni asumaan:D) .

Monia ihania tuoksuja käyttävätkin pesuaineissa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä