Kyllä vaikeissa tilanteissa puolison hyvyys korostuu. Toisen tukeminen
on parisuhteen tukijalka. Tulinpahan vaan kertomaan :) Ilman puolisoani en selviäisi....
Kommentit (8)
Vaikeassa tilanteessa ei ole mitään merkitystä sillä onko puolisolla rahaa tai ulkonäköä. Todellinen kauneus tulee esille.
Ei ole kauniimpia sanoja joita rakkaalta kuulla kuin: "me selvitään tästä... kyllä me pärjätään".
Se ME siinä....
vaikeina aikoina, ainoastaan vaatimuksia.
onneksi löysin sellaisen puolison ja ihmettelen joka päivä yhäkin, miten hän muistaa AINA välittää, eikä vähättele lainkaan pienintäkään tilannetta, toivoisin itse olevan hänelle samanlainen.
Totta on. Sama pätee ystävien kohdalla. "It shows what you are made of."
Kokenut
*eikö tuo aikuinen ihminen itse selviä mistään vaan odottaa minun kantavan kaiken vastuun*
Me eletään tällä hetkellä henkisesti todella rankkoja aikoja. Puolison merkitys on iso. Molemmat tuetaan toisia ja tuntuu että liitto vaan vahvistuu.
minäkään en jaksaisi ilman miestä.
Ja vaikkei olisi niin vaikeakaan tilanne, sehän riittää jos elämäntilanteessa tulee muutoksia jotka koskevat koko perhettä, miten puoliso siihen suhtautuu... Elän juuri tätä tilannetta nyt ja koen että tarvisin sitä tukea kipeästi mutta kaikki ihmiset eivät vain osaa tai halua olla tukena... Näin meilSinulla on aihetta suureen onneen jos omistat tällaisen puolison! Onnittelut!
:)