Paino pompsahtanut lyhyessä ajassa. IIK!!!
Järkyttyneenä olen seurannut painon kehitystä viime viikkoina. Paino pysytellyt samoissa, omikseni jo tuntemissani lukemissa vuosia. Nyt, yht´äkkiä muutamassa viikossa paino pompsahtanut, suorastaan räjähtänyt 3kg. Olotilassa tuon huomaa: olen kankea, polvia särkee, kävelen kuin raskaana ollessa-takakenossa... joka kerta vaa´alle mennessä painoa kertynyt lisää 500g-1kg.
Tietty voisi ajatella, ettei 3kg ole juuri mitään. Olen tosi pätkä, 154cm, joten kyllä tuollainen nopea muutos näkyy -ja tuntuu.
Syitä räjähdykseen voisi löytyä moniakin: tupakoinnin lopettaminen, avioero, uusi työpaikka ja muutto toiselle paikkakunnalle. Melkoisen hektinen heinäkuu oli, rajuja elämännmuutoksia. Ei sitä nyt tarttis elimistön noin voimakkaasti reagoida, kun pääkoppakin kestää tuulen ja tuiverruksen!
Pitkän alustuksen jälkjeen varsinaiseen kysymykseen. Mitä himputtia mä teen tilanteen normalisoimiseksi? Mähän olen jouluna melkoinen näky, jos tahti jatkuu.
Onko olemassa jonkin luontaistuote, homeopaattinen valmiste tms, josta voisi olla apua? Kaikki vinkit nyt tarpeen.