Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisitko Huutiksesta käytetyn haalarin

Vierailija
26.08.2011 |

Olen paria katsonut, hinta on kohtuullinen ja ne vaikuttavat hyväkuntoisilta. Myyjät vaikuttavat luotettavilta. Olen ostanut muuta lastenvaatetta paljonkin, mut haalarin osto mietityttää... Oletteko tehneet hyviä löytöjä? Kyseessä olisi pian 3v. tytölle ostettava haalari.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja katsoisin, että hän olisi saanut hyvä palautetta myymistään kohteista (ei pelkästään ostajana siis). Myös kohteen kuvauksen lukisin tarkkaan, ja toki haalarista pitäisi olla hyvät ja selkeät kuvat, joista käy ilmi haalarin kunto (esim. polvet ja takapuoli ovat ne "kriittiset paikat").

Vierailija
2/8 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät kuvat ja hinta kohdallaan, niin kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivanlainen haalari sattuisi kohdalle ja nuo yllämainitut ehdot täyttyisivät. Uskon, että huuto.netissä liikkuu paljonkin hyviä haalareita, mutta valitettavasti myös täyttä roskaa... :/

Vierailija
4/8 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mainintoja "pieni reijän alku" tai "pieni viilto mutta pitää kyllä vielä vettä" niin en ostaisi. Oikeasti hyväkuntoisen haalarin ostaisin. Ja itselleni olisi myös tärkeää, että haalari olisi pesty hajusteettomalla pesuaineella, koska todistetusti haalareista on lähes mahdoton saada pesuaineiden katkua pois. Yhtäkin tuuletin parvekkeella koko kesän ja se haisee vieläkin. Loputtomasti niitä ei voi pestä, koska kosteussuojat kärsii ja toppaukset litistyy useissa pesuissa. Haluaisin muuten tietää myös montako kertaa on pesty pesukoneessa.

Vierailija
5/8 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ticketin ja Molo Kidsin haalarin, ticketin toppahousuja, Minymon toppatakkeja..itse asiassa suurimman osan välikausi- ja talvikammpeista Huutonetistä. Kertaakaan en ole pettynyt :). Tosin olen aina huolella valinnut vaatteet. Kaikki ovat olleet lähes uudenveroisia jos ei ihan uudenveroisiakin. Ilmaisia juu eivät ole olleet, mutta olen silti säästänyt melko pitkän pennin jos olisin ne uutena ostanut :).

Vierailija
6/8 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni myy Huutiksessa todella hyvälaatuisia vaatteita. Katsoisin myyjän palautetta ja ostaisin, jos vaikuttaa siltä, että poistaa vain omille lapsille pieniksi menneitä (eikä tee siellä businesta).

Sitten kun minä myyn lapseni vaatteet, tulee Reima-Tecien mukaan kaikki pipot, hanskat ja muut releet.

Mutta se aika ei ole vielä pariin vuoteen.

Vierailija
7/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keväällä ostin Ticketin vk-puvun. Molemmat olivat tosi hyviä, vaikka olivat käytettyjä! Siinä Remun toppahaalarissa toimi kosteussuojakin edelleen, vaikka polvien ja pepun kohdalta olikin aavistus karheumaa. Ja Ticketkin piti vettä erinomaisesti, vaikka oli jo karhentumaa siinäkin.

Mitä enemmän kuvia, niin sitä varmemmin ostan. Ja HUOM. yleensä käytetyssä on JOKIN vika, esim. napin pinta on kärsinyt, tai pepun kohdalla on yksi selkeämpi karheuma/hiertymäkohta tai lahkeissa jotain tahraa. Rehellinen myyjä kertoo nämä viat heti reilusti kohdekuvauksessa.

Eniten mä kartan niitä, joilla on "uudenveroinen" haalari myynnissä, ja siitä on tasan kaksi pientä kuvaa ja ilmoitus "ei mitään käytön jälkeä". Sillä kyllähän sitä käytön jälkeä väistämättä tulee melko nopeastikin. Mutta ei käytön jälki tee haalarista huonoa - selvät viat kuten reiät, saumojen purkautuminen tai pintakankaan läpi menevä viilto ovat niitä asioita, joita kannattaa varoa.

Vierailija
8/8 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niissä oli kyllä selviä "vikoja" eli paljon karheumaa ja saumoja oli ommeltu uudelleen. Mut luotin myyjän kertomaan siinä, että ainoastaan päällimmäinen sauma on alkanut repsottaa ja sisempi sauma on kiinni - koska mulle kävi just näin yhden Reiman vk-puvun kanssa haarassa. Ompelin sit sen päällyssauman käsin taas siistiksi, ja meni serkulla vielä oikein hyvin.

Ja nää Lassiet siis: postikuluineen toinen maksoi n. 18 euroa, toinen 16e ja risat. Ja olin tyytyväinen! Ne olivat meillä rymyhaalareina ja kestivät! Mutta eipä hintakaan ollut paha, eivätkä ne olisi ykköshaalarina enää menneet, sillä olivat ne sen verran kuluneen näköiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän