HUOM KAIKKI!
siis nyt mä haluun selvyyden tähän asiaan
onko täällä linjoilla tosiaan naisia, otka oikeesti käyttää tota wt-lyhennettä ihan oikeessakin elämässä? Jos kuulisin jonkun sitä käyttävän, niin heti sois hälytyskellot ja tajuaisin pysyä kaukana kyseisestä henkilöstä. Jotenkin niin keskiluokkasen ylimielestä ja ällöttävää. HYI!
Terv, nainen joka ei koskaan muuta espooseen vaan mielummin valitsee jakomäen
Kommentit (18)
Mutta tänään huomasin sanovani ääneen: "Elämä on valintoja."
Pidän kyllä tarkasti huolen, että sekän ei lipsahda suustani enää ikinä!
KErran ihan vitsillä sanoin kaverille jonka tunsin keskustelupalstan kautta. :D
Mutta juu en todellakaan käytä. Yleensä olen huomannut, että nämä vähävarasemmat käyttää sitä jonain pönkityssanana rikkaampia vastaan, esim kaikki ticketit jne on wt...varmaan kun ei itsellään ole varaa..hullua.. :D
ja itse asiassa en ole kuullut / nähnyt käytettävän kuin tällä palstalla - johtuu ehkä siitä että tämä on ainoa "huuhaapalsta" jota luen. En muista olenko itse koskaan tuota kirjoittanut mutta tuskin, koska en ihan tarkkaan edes ymmärrä mitä sillä milloinkin tarkoitetaan.
Asuin vähän päälle parikymppisenä Minnesotassa neljä vuotta, ja kyllä usein puhuttiin white trashista. Suomessa olen puhunut pikemminkin roskasakista - mutta mielestäni Suomessa ei ole roskasakkia, siis sellaista jengiä, jotka esim. asuvat trailer parkeissa, eivät kouluttaudu, eivät omista sairausvakuutusta (Amerikassa ihan must), tekevät hanttihommia minimipalkalla, sekaantuvat jopa rikollisuuteen, menevät nuorena naimisiin, hankkivat lapsia nuorena, jotka kasvavat ihan samanlaisiksi kuin vanhempansa. Päihdeongelmaa, väkivaltaongelmaa, työttömyyttä, mielenterveysongelmia... you name it.
Onhan Suomessa syrjäytyneitä, mutta yhteiskunta pitää suurimmasta osasta huolen. Ei pääse syntymään sellaista yhteiskuntaluokkaa kuin Amerikassa - ei ainakaan vielä.
Asuin vähän päälle parikymppisenä Minnesotassa neljä vuotta, ja kyllä usein puhuttiin white trashista. Suomessa olen puhunut pikemminkin roskasakista - mutta mielestäni Suomessa ei ole roskasakkia, siis sellaista jengiä, jotka esim. asuvat trailer parkeissa, eivät kouluttaudu, eivät omista sairausvakuutusta (Amerikassa ihan must), tekevät hanttihommia minimipalkalla, sekaantuvat jopa rikollisuuteen, menevät nuorena naimisiin, hankkivat lapsia nuorena, jotka kasvavat ihan samanlaisiksi kuin vanhempansa. Päihdeongelmaa, väkivaltaongelmaa, työttömyyttä, mielenterveysongelmia... you name it.
Siis ihan aikuisten oikeesti.
Menepä itse katsomaan, jos et usko. Esim. trailer park -alueita on joka puolella Amerikkaa. Varaa Aurinkomatka vaikka Floridaan ja vuokraa auto, niin näet hieman toisenlaista todellisuutta.
Tosin harvemmin asuvat asuntovaunuissa. Mutta elävät yhteiskunnan tuilla ja muu ihan samaa kuin kuvailemasi.
Onhan Suomessa syrjäytyneitä, mutta yhteiskunta pitää suurimmasta osasta huolen. Ei pääse syntymään sellaista yhteiskuntaluokkaa kuin Amerikassa - ei ainakaan vielä.
En voisi ottaa vakavasti ihmistä joka puhuisi noin muista.
wt?
Ja menin vaan lastenvaatekauppaan ja otin rekistä jonkun puvun ja katsoin, että tuohan on vettähylkivä, otanpa tämän ja sattui olemaan Ticket. Vasta tältä palstalta lukiessani olen tajunnut, että se merkki on joku "kamppailulaji" täällä. Olenko minä joku wt, kun ostin tietämättäni lapselle sellaisen vettä hylkivän puvun? Mitä ihmettä edes joku wt tarkoittaa?
Ei kukaan oikeasti noin puhu, toivottavasti ainakaan. Jos puhuu, niin ei ole kovin järkevä ihminen.
++???
Ticketit ovat kalliita lasten vaatteita, merkin koko nimi on Ticket to heaven ja käytetään lyhennettä T2H. Hyviä laadukkaita vaatteita.
Olenko ihan hirveä?? Lähinnä hyvien kavereiden tai miehen kanssa kuvaamaan jotain todella mautonta ja vastenmielistä. Esim. liekkihupparia pitänyt nainen röyhtäisi kuuluvasti voisi olla mun kuvauksessa wt-tilanne.
Nää on näitä hellsssinggin juttuja...ei kosketa onneksi meitä :)
Maalla on murheet kevyemmät ;)
Siis mä olen ymmärtänyt että teininä tai sitten tosi vanhana lapsen saaneita pidetään wt:nä eikä just 20-30vuotiaita, tai sitten juuri tarkoititkin jotain 15vuotiaita. :D Sillon puhutaan lapsen saamisesta teininä, ei nuorena.. Nuori voi olla 24v joka saa lapsen esim :D joten pisti vähän silmään.
Mutta kuvattu ilmiö on sinulle ilmeisesti niin vieras, että tuollainen saivartelu on tarpeellista.
Asuin vähän päälle parikymppisenä Minnesotassa neljä vuotta, ja kyllä usein puhuttiin white trashista. Suomessa olen puhunut pikemminkin roskasakista - mutta mielestäni Suomessa ei ole roskasakkia, siis sellaista jengiä, jotka esim. asuvat trailer parkeissa, eivät kouluttaudu, eivät omista sairausvakuutusta (Amerikassa ihan must), tekevät hanttihommia minimipalkalla, sekaantuvat jopa rikollisuuteen, menevät nuorena naimisiin, hankkivat lapsia nuorena, jotka kasvavat ihan samanlaisiksi kuin vanhempansa. Päihdeongelmaa, väkivaltaongelmaa, työttömyyttä, mielenterveysongelmia... you name it. Onhan Suomessa syrjäytyneitä, mutta yhteiskunta pitää suurimmasta osasta huolen. Ei pääse syntymään sellaista yhteiskuntaluokkaa kuin Amerikassa - ei ainakaan vielä.
Siis mä olen ymmärtänyt että teininä tai sitten tosi vanhana lapsen saaneita pidetään wt:nä eikä just 20-30vuotiaita, tai sitten juuri tarkoititkin jotain 15vuotiaita. :D Sillon puhutaan lapsen saamisesta teininä, ei nuorena.. Nuori voi olla 24v joka saa lapsen esim :D joten pisti vähän silmään.
HUHUU