Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kohta 8-lk:n vanhempainilta ja tuskailen, onko miehelläni ollut suhde luokanvalvojan

Vierailija
26.08.2011 |

kanssa. Tiedän, että ei pitäisi tällaisia miettiä, ellei ole todisteita. Olen kai aika mustasukkaista tyyppiä, mutta en voi sille mitään. Harkitsen jopa poisjäämistä mutta mitä selittäisin miehelleni syyksi?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope minäkin

Vierailija
2/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen isompi juttu.

Ope minäkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko TUO se nainen, jonka kanssa miehellä on EHKÄ ollut suhde? Tämä on piinaavaa.

Vierailija
4/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä pääsen eroon näistä tunteista?

Vierailija
5/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään, mikä yhdistäisi miehesi ja tämän opettajan? Siis yhteisiä tuttuja, työkavereita jne? Pelkästään opettaja/oppilaan isä ei ole yhdistävä tekijä.

En ole ikinä ymmärtänyt ihmisiä, jotka vetävät päästään tällaisia ihmeellisiä yhteyksiä. Ennemmin ymmärrän senkin, että mustasukkainen ihminen on sitä mietä, että miehellä on suhde tökaveriin, koska työkavereiden kanssa nyt vietetään monta tuntia päivässä, töissä :)

Vierailija
6/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokkalaisensa isän kanssa? Ope oli kuitenkin ammattimaisesti hoitanut vanhempainvartin ex-hoitonsa ja tämän nykyisen vaimon kanssa.

Miksi se olisi kamalaa ap, jos miehelläsi olisi ollut suhde open kanssa AIKANAAN?? Siis ennen teitä? Miksi edes epäilet että näin olisi ollut? Kai teillä molemmilla on historianne ennen kuin tapasitte toisenne?

Vierailija
7/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla ei ole ainakaan ollut mitään sutinaa sun miehes kanssa, niih.

Vierailija
8/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota opettajaa epäilen siksi, että mieheni on käyttäytynyt epätavallisesti. En halua nyt selittää tarkemmin sitä. Olen kyllä epäillyt muitakin. Kaverini, joka myös on opettaja kertoi juuri siitä opettajaketjusta (siinähän mies oli pettänyt vaimoaan) ja silloin aloin epäillä. En siis väitä, että minun mieheni on se mies, mutta voisi ollakin.

ap

luokkalaisensa isän kanssa? Ope oli kuitenkin ammattimaisesti hoitanut vanhempainvartin ex-hoitonsa ja tämän nykyisen vaimon kanssa. Miksi se olisi kamalaa ap, jos miehelläsi olisi ollut suhde open kanssa AIKANAAN?? Siis ennen teitä? Miksi edes epäilet että näin olisi ollut? Kai teillä molemmilla on historianne ennen kuin tapasitte toisenne?

Vierailija
9/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota opettajaa epäilen siksi, että mieheni on käyttäytynyt epätavallisesti. En halua nyt selittää tarkemmin sitä. Olen kyllä epäillyt muitakin. Kaverini, joka myös on opettaja kertoi juuri siitä opettajaketjusta (siinähän mies oli pettänyt vaimoaan) ja silloin aloin epäillä. En siis väitä, että minun mieheni on se mies, mutta voisi ollakin.

ap

luokkalaisensa isän kanssa? Ope oli kuitenkin ammattimaisesti hoitanut vanhempainvartin ex-hoitonsa ja tämän nykyisen vaimon kanssa. Miksi se olisi kamalaa ap, jos miehelläsi olisi ollut suhde open kanssa AIKANAAN?? Siis ennen teitä? Miksi edes epäilet että näin olisi ollut? Kai teillä molemmilla on historianne ennen kuin tapasitte toisenne?

Vierailija
10/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematta ap:ta (onko sairaalloisen mustasukkainen vai terveen epäluuloinen) niin sanoisin että mene sinne vanhempainiltaan YHDESSÄ miehesi kanssa ja tarkkaile miestäsi ja opea. Harva on niin paatunut pettäjä tai hyvä valehteloija, ettei kehonkieli kavaltaisi tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
11/22 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoi olevansa, vaan muualla. Olen siitä 99 % varma. Ja aikaisemmin, vuosia sitten oli useita näitä tyhjiä kohtia, joista en tiedä, missäå mies on ollut.

ap

Vierailija
12/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saisin selville, onko pettämistä tapahtunut? Mitä piirteitä te tarkkailisitte? (Minulla on siis enemmänkin syytä epäillä kuin vain vainoharhat).

ap

Tuntematta ap:ta (onko sairaalloisen mustasukkainen vai terveen epäluuloinen) niin sanoisin että mene sinne vanhempainiltaan YHDESSÄ miehesi kanssa ja tarkkaile miestäsi ja opea. Harva on niin paatunut pettäjä tai hyvä valehteloija, ettei kehonkieli kavaltaisi tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
13/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseita, nenän raapimista, hiusten pöyhimistä katsekontaktin aikana, sanoissa sekoamista jne. Jos ovat liiankin pokerinaamoja ja tyyliin kysyvät että ollaankos me jo tavattu, vaikka kaikki tietävät että seiskaluokan illassa tapasivat jo jne.

Miten saisin selville, onko pettämistä tapahtunut? Mitä piirteitä te tarkkailisitte? (Minulla on siis enemmänkin syytä epäillä kuin vain vainoharhat). ap

Vierailija
14/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysy kesken kouluasioista keskustelun onko he olleet sillain.Siinä vaiheessa luulis paatuneenkin elekielen pettävän.

Vierailija
15/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyttäämistä ja sanoittaisiin jssap. Nyt vaan annetaan vinkkejä.

Oikeesti ap: olet sairaalloisen mustasukkainen. Olen ollut kaltaisesi kanssa naimisissa, ja meillä tuo johti pettämiseen. Kyllästyin olemaan jatkuvasti syyttä epäiltävänä ja lopulta annoin syytä. Exä ei tosin koskaan saanut tietää.

Vierailija
16/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sanoi olevansa, vaan muualla. Olen siitä 99 % varma. Ja aikaisemmin, vuosia sitten oli useita näitä tyhjiä kohtia, joista en tiedä, missäå mies on ollut.

ap

jos mies on hyvä valehtelemaan, eikä jää kiinni. Tai jos luokanvalvoja sattuisi olemaan pettämiskumppani ja sen näkisi hänen käytöksestään.

Itselläni on vähän samanlainen kokemus, tosin sitä edelsi miehen kiinnijääminen sellaisesta toiminnasta, mikä ei ole mielestäni hyväksyttävää (ei jäänyt kuitenkaan kiinni pettämisestä). Ikinä ei tunnustanut, että olisi pettänyt, eikä minulla ollut todisteita. Luottamustahan tuo on syönyt, mutta vuosien varrella olen pikkuhiljaa päässyt tuosta yli ja saanut itsetuntoni taas jotakuinkin kasaan. Tapahtunut mitä tapahtunut (jos tapahtunut).

Kannattaisi käsitellä nuo epäilykset miehen kanssa sillä tavalla, että olet lopputulokseen tyytyväinen. Ei kukaan voi aina olla toisen "valvonnassa", eikä toista voi omistaa. Tiesithän ap, että ongelma on ensisijaisesti sinun päässäsi, ei siinä mitä mies on ehkä kuvitelmiesi mukaan tehnyt.

Vierailija
17/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ap: olet sairaalloisen mustasukkainen. Olen ollut kaltaisesi kanssa naimisissa, ja meillä tuo johti pettämiseen. Kyllästyin olemaan jatkuvasti syyttä epäiltävänä ja lopulta annoin syytä. Exä ei tosin koskaan saanut tietää.

Miksi toisen ihmisen sairaalloinen(?) mustasukkaisuus on syy pettää? Eikö tuolloin pitäisi mennä mieluummin yhdessä terapiaan kuin hypätä vieraaseen sänkyyn? Mustasukkaisella on joku syy olla mustasukkainen, oli se epäillyn käytös tai joku muu. Ei pettäminen poista epäilyksiä pettämisestä, päinvastoin lisää ja ihan syystäkin.

Vierailija
18/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toisen ihmisen sairaalloinen(?) mustasukkaisuus on syy pettää? Eikö tuolloin pitäisi mennä mieluummin yhdessä terapiaan kuin hypätä vieraaseen sänkyyn? Mustasukkaisella on joku syy olla mustasukkainen, oli se epäillyn käytös tai joku muu. Ei pettäminen poista epäilyksiä pettämisestä, päinvastoin lisää ja ihan syystäkin.

sekin, että syytetään vaikka ei ole mitään syytä. Mietihän, että toinen on kute ap; täysin varma, mutta ILMAN TODISTEITA. Ja toinen ei oikeasti ole tehnyt mitään pahaa. Niin kyllä siinä on vaikeaa olla, jos tämä jatkuu ja jatkuu niin varmasti tekee mieli jo etsiä terveempää seuraa muualta..

Vierailija
19/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän keksii ja kuvittelee ja ruokkii omia kuvitelmiaan kunnes uskoo niiden olevan oikeita. Kyttää ja kyselee ja syyttelee.

Sellaisen ihmisen kanssa on ihan helvettiä olla. Pettäminen ei tietenkään poista mustasukkaisuutta, mutta jossain vaiheessa se alkoi olla mulle ihan sama. Kun syytöksiä tuli kumminkin koko ajan.

Vierailija
20/22 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on syyni uskoa pettämiseen. Mies on ikään kuin jäänyt kiinni, mutta kun hän on kieltänyt, olen pannut stopin asian selvittämiselle, koska en olisi kestänyt totuutta. En pysty silti olemaan miettimättä asiaa. Tuota opettajaa epäilen siksi, että mieheni tiesi joistain jutuista, joista hänen ei olisi pitänyt kaiken järjen mukana tietää. Olen myös nähnyt kuvan isoista juhlista, joissa molemmat olivat, vaikka mies ei tunnustanutkaan tuntevansa opettajaa entuudestaan.

ap

Hän keksii ja kuvittelee ja ruokkii omia kuvitelmiaan kunnes uskoo niiden olevan oikeita. Kyttää ja kyselee ja syyttelee. Sellaisen ihmisen kanssa on ihan helvettiä olla. Pettäminen ei tietenkään poista mustasukkaisuutta, mutta jossain vaiheessa se alkoi olla mulle ihan sama. Kun syytöksiä tuli kumminkin koko ajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme