Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Unohdanko mä tän miehen kokonaan, vai mikä sitä vaivaa?

Vierailija
26.08.2011 |

Siis se on piirittänyt mua pitkin kevättä. Kun en ole tajunnut sen iskuyrityksiä, se on lähestynyt mua meidän yhteisten kavereiden kautta. Kysellyt mun kuulumisia ja menemisiä ja mun numeroa jne.

Mä oon ollut hieman nihkeä, johtuen vain siitä että mä oon puusilmä mitä miesten lähestymisyrityksiin tulee.

Yhdet "treffit" meillä kesällä oli, suostuin vihdoin ehdotukseensa mökki-illasta. Ilta meni ihan kivasti, oltiin kaksin plus mun lapset. Lasten silmien välttäessä mies hieroi mun hartioita, suukotteli, halaili, piti lähellä. Nukuttiin yö sylikkäin, ei seksiä.

Tuon jälkeen ollaan törmäilty harvakseltaan. Aina miehen aloitteesta oon jäänyt juttelemaan niitä näitä. Mies hymyilee, flirttaa.. Kerran tuli jopa mun luo kun olin iltaa istumassa. Itse oli selvinpäin.

Siis hakeutuu mun seuraan, jos pyydän. Jos satutaan samaan paikkaan, pyytää mua seuraansa. Mutta ei laita viestejä, ei soittele, ei mitään sellaista. Eikä meidän välillä ole ollut seksiä, vain suutelemista ja halailua. Viimeksi kun erottiin, mies suukotti mua otsaan.

Enkä mä ymmärrä tätä.

Mä en oo ollut siihen yhteydessä mitenkään. Se on varattu. Sen tyttöystävä asuu jossain kaukana, siis etäsuhde. Joka on sen sanojen mukaan (ei sanonut mulle, vaan muille) menossa poikki lopullisesti koska on ihastunut toiseen.

Mitä se leikkii mun kanssa? Eikö se olekaan tosissaan? Mä en ymmärrä tämmöistä pelaamista. Se on kiinnostunut, mutta ei sitten olekaan kun ei halua yhteyttä pitää? Vai onko se niin epävarma mun tunteista? Mitä ihmettä tää on?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa, jooko.

Vierailija
2/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olisi kiinnostunut susta tosissaan, se olisi jo jättänyt tyttöystävänsä, eikä suhde "olisi menossa poikki"!

Selvästi haluaa lämmitellä sinua johonkin, mutta onhan toi erittäin moraalitonta harrastaa tuon tason vehkeilyä sun kanssa ja samalla olla suhteessa toisaalla. Etkö itse näe tilanteessa sen suhteen mitään outoa tai väärää? Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miesystäväsi halailisi ja suukottelisi toista naista poissaollessasi ja nukkuisi sylikkäin?

Jos lähtee varatun kanssa vehtaamaan ei lopputulos ole kovinkaan usein toivottu. Normaali ihminen osaa laittaa poikki oman suhteensa jos alkaa haluta fyysistä läheisyyttä toisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies haluaa joko sinusta sivusuhteen, haluaa jännitystä elämäänsä tai sitten pitää kahta ovea raollaan, mikä on aika riskaabelia ja typerää puuhaa. Todennäköisesti olet sen kanssa jo menossa naimisiin ennenkuin raaskii jättää nykyisensä, jos tuosta suhde tulisi.

Vierailija
4/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluut pelata varman päälle, etkä kerro omista tunteista mitään.

Vierailija
5/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä haluut pelata varman päälle, etkä kerro omista tunteista mitään.

Mä en oo kai antanut sen ymmärtää vielä yhtään mitään. Mies puolestaan on ollut selkeästi epävarma musta, kysellyt oisko musta ihan kauheaa jäädä sen luo yöksi tai oonko mä jo kyllästynyt siihen jne.

Mä myönnän olleeni erityisen viileä ja ettei musta oo voinut lukea juuri mitään. Ehkä siitä syystä, etten oo itsekään tiennyt mitä haluan ja että miehen suhde on häirinnyt mua. Mutta tästä kaikesta huolimatta se mies tuntuu "piirittävän" mua, vaikka ei kännykän kautta tavoittelekaan.

Mietin oisko mun aika tulla sitä vastaan. Laittaisinko sille huomenna viestiä ja kyselisin vaikka illan suunnitelmista? Oon lähes varma, että se suostuu tapaamiseen mun kanssa jos sitä ehdotan. Niin siinä kävi silloin joskus aiemminkin.

Vierailija
6/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään rupea mihinkään varatun miehen kanssa! Sinä jolla on lapset ja kaikki! Ilmoita sille, että palataan asiaan sitten, kun mies on vapaa.

Mä en oo kai antanut sen ymmärtää vielä yhtään mitään. Mies puolestaan on ollut selkeästi epävarma musta, kysellyt oisko musta ihan kauheaa jäädä sen luo yöksi tai oonko mä jo kyllästynyt siihen jne.

Mä myönnän olleeni erityisen viileä ja ettei musta oo voinut lukea juuri mitään. Ehkä siitä syystä, etten oo itsekään tiennyt mitä haluan ja että miehen suhde on häirinnyt mua. Mutta tästä kaikesta huolimatta se mies tuntuu "piirittävän" mua, vaikka ei kännykän kautta tavoittelekaan.

Mietin oisko mun aika tulla sitä vastaan. Laittaisinko sille huomenna viestiä ja kyselisin vaikka illan suunnitelmista? Oon lähes varma, että se suostuu tapaamiseen mun kanssa jos sitä ehdotan. Niin siinä kävi silloin joskus aiemminkin.

Vierailija
7/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ttu mitä shittii. Onks tää jostai teinilehdestä revitty vai mitä *ttuu. ::D

Vierailija
8/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi alkuhan on ollu täällä jo aiemmin??? Nyt oot vaan lisännyt ton varattu-jutun tohon.

Vierailija
9/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on varattu?

Vierailija
10/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies sinua kiinnostaa, niin olisi varmaan aika tulla vastaan hieman. Mutta tee aluksi heti selväksi, että olet kiinnostunut hänestä mutta se häiritsee että hän virallisesti seurustelee toisen kanssa. Kysy, mitä on tapahtumassa! Et voi muuten tietää, etkä omalta puoleltasi lupauksia antaa.

Vierailija
11/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi alkuhan on ollu täällä jo aiemmin??? Nyt oot vaan lisännyt ton varattu-jutun tohon.

Tulee jo mieleen teletapit.

Muistaakseni ap jo kerran kertoi, että mies oli jättänytkin tyttöystävänsä. Taas ollaan kuitenkin "ero tulossa" -asteella...