Kymmenen vuotta sitten lapsilla piti olla
OshKosh B’goshia, Ellen lakkatakki ja Teutonian Y2K -kärrit, jotta oli trendikäs ja sai palstan siunauksen.
Kommentit (12)
Mitä lapsella täytyy olla, ettei heti tehä LS ilmoitusta?
Ja mua vähän huolestuttaa AP:n taantuminen, jos on täällä noin kauan jo seikkallut ;p
Ja mua vähän huolestuttaa AP:n taantuminen, jos on täällä noin kauan jo seikkallut ;p
kaameaa tajuta asia...
ap
onko tämä palsta ollut olemassa jo 10 vuotta sitten, ja silloinkin tällainen?? Oi ihmiskunnan tilaa.
onko tämä palsta ollut olemassa jo 10 vuotta sitten, ja silloinkin tällainen??
Oi ihmiskunnan tilaa.
ap
että odotin esikoista 10 v sitten ja nyt sain toisen... voi hitto, se ei kyllä selitä väliin jääviä vuosia
ap
verrattuna ticketteihin, poppeihin ym... (katso vaikka huutiksen hinnat!)
ja nyt onneksi olen sen verta "vanha" että mua ei yhtää hetkauta se että mitä mieltä joku muu on siitä mitä lapsella pitää olla päällä. Kuopus on 4kk ja mä puen sen just niinkuin halua ja ihan minkä merkkisiin vaatteisiin kun haluan, sama koskee kulkuvälineitä.
Välillä olen kauhulla miettinyt nuoria äitejä jotka täällä pyörii, tai lähinnä sitä että minkälaisia paineita ne saa just siitä että pitää olla sellainen ja tälläinen.
Sanoisin, että Molo Kids, Po.P ja/tai T2H- haalarit.
Siis jos on 10 vuotta lukenut av-palstaa niin eikö silloin pitäisi jo lukita pakkopaidassa pyöreään huoneeseen??
että reimatec on jo täällä ihan nolo. Se oli mammojen mielestä vielä ihan hieno 2007 :)
onko tämä palsta ollut olemassa jo 10 vuotta sitten, ja silloinkin tällainen??
Oi ihmiskunnan tilaa.