Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miks mulla on aina hiiva???!!!

Vierailija
26.08.2011 |

siis alkaa meneen kohta hermo! taas hiivatulehdus ja monasti se tulee kun menkkojen jälkeen ekaa kertaa ollaan miehen kanssa yhdynnässä. mä en ymmärrä, mä oon kokeillu kaikkia, puikkoja ja rasvaa. kyllä ne siihen sit auttaa mutta kuukauden päästä taas sama juttu. sekstaillaan miehen kanssa kyllä 2-3 krt viikossa ja muuten sitä hiivaa ei tule kun sen on hoitanu, mistä se johtuu että aina menkkojen jälkeen ja ekan seksin jälkeen alkaa kutiaan ja kuumottaan sitte seuraavana päivänä jo tulee kellertävänruskeanvalkoista ryynimäistä vuotoa?! auttakee ny!!!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menkkojen jälkeen tulee, niin voi johtua kuukautissiteistä. Tai sitten olet niin kuiva, käyttäkää liukuvoidetta.

Vierailija
2/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko hoidattanut ukkosi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon makeaa ja vaaleata viljaa?

Mulla ainakin silloin, jos syön paljon noita edellämainittuja pukkaa hiivan, mutta olen sen saanut pois ilman lääkkeitä juomalla viikon, kaksi pari lasillista sokeroimatonta karpalomehua/vrk.

Niin ja vähentänyt sokereita.

Vierailija
4/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet niitä jotka pesee jalkovälin jollain aineella, lopeta se. Pelkkä vesi riittää ja joka pissan jälkeen ei tartte pestä myöskään. Ootko kokeillu ennaltaehkäsevää hoitoa eli maitohappobaksteereita emättimeen? Ja niin, hoidata se ukkos...

Vierailija
5/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teissä on uusi luonnonvara..

Vierailija
6/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kuparikierukan takia hiiva kerran kuukaudessa kahden vuoden ajan :/

Vierailija
7/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuparikierukka 10 v. eikä yhtään hiivaa koskaan.eli ei voi joh.tua kuparikierukasta´. Tosin en syö paljon makeaa.

Vierailija
8/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuparikierukka 10 v. eikä yhtään hiivaa koskaan.eli ei voi joh.tua kuparikierukasta´. Tosin en syö paljon makeaa.

Mulla se oli selkee homma. Ja tulehdukset loppui kuin seinään, kun kierukka poistettiin.

Vierailija
9/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kanssa n 20vuotiaana samanlaista, sitten vain muutaman vuoden päästä loppui. Kannattaa ostaa apteekista nykyään ilman reseptiä saatava hiivalääke, yksi kapseli suun kautta ja hoitaa paljon paljon paremmin kuin voiteet ja puikot. Myös mies kannattaa hoitaa (yleensä ovat oireettomia). Myös kanttaa miettiä onko mahdollista diabetes tai kilpirauhas ongelmaa, yhetys tietysti noihin sun mainitsemiin aloituksiin on näissä aika kaukaa haettu, mutta voi myös olla että sulle vaan on sattunut aina juuri noihin aikoihin...

Vierailija
10/10 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptillä voi ostaa paljon halvemmalla. Kannattaisi käydä lääkärissä ja pyytää Diflucania reseptille varmuudenvuoksi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi