Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä pankki on "paras" pankki pienituloiselle? nordea se ei ole.

Vierailija
26.08.2011 |

edelleen olen nordeassa vain visa electronin varassa. tänään tuli taas päätös korttihakemukseeni; ei tipu visaa,ei masteria edes pienimmillä luottorajoilla.

palkkatulo 1800e/kk.

mikä muu,kuin s-pankki olisi hyvä tällaiselle pienituloiselle? jossa kohdeltaisiin kuitenkin kuin normaalia kansalaista?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimamma sain nordeasta master cardin :) joskus ne pankkisuhteet vaikuttaa...

Vierailija
2/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut ainakaan s-pankistakaan visaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotimamma sain nordeasta master cardin :) joskus ne pankkisuhteet vaikuttaa...

Vierailija
4/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tyrmättiin nordeassa, mutta otettiin ystävällisesti vastaan aktiassa. siitä lähtien olen ollut heidän tyytyväinen asiakkaansa!

en ole suurituloinen, vaikka ansaitsen hieman enemmän kuin ap. minulla on silti heidän pankki- ja visakorttinsa sekä asuntolaina.

Vierailija
5/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain opiskelijana visan, ja stockmannilta masterin.

Vierailija
6/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa luottoja liian vähän tienaavalle? Sanoisinpa että asia on juuri päinvastoin.

Vierailija
7/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se luottokortti 1000e/kk luottorajalla opiskeluajoilta opintopisteiden perusteella. Nyt olen pitkäaikaistyötön ja perusturvan varassa, enkä varmaankaan voisi vaihtaa pankkia menettämättä korttia. Kortti uusittiinkin nykytilanteessa.

Muutoin Nordea on nuiva (palvelumaksujen määräytyminen ja henkilökohtaiset keskustelut) köyhälle asiakkaalle. Mutta olen ajatellut, että tilanne on vähintään sama muualla.

Vierailija
8/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa luottoja liian vähän tienaavalle? Sanoisinpa että asia on juuri päinvastoin.

tarkoitan,että se on mielestäni niin,että jos ei korttia anneta,luokitellaan "ala-arvoiseksi,ei luotettavaksi asiakkaasi/ihmiseksi". niin minä koen sen.

ap

Vierailija
9/23 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättimäisten asuntolainojen, tässä ollaan talouskriisissä koko maailma... Tuskin niitä pienituloisille myönnettiin.

Vierailija
10/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jättimäisten asuntolainojen, tässä ollaan talouskriisissä koko maailma... Tuskin niitä pienituloisille myönnettiin.

Vierailija
11/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan maksamatta ja Nordeasta sain Masterin, jonka luottorajaa jopa nostettiin vaikka olin sairaspäivärahalla.

Vierailija
12/23 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti nordea vaihtoon siinä vaiheessa kun kävin sieltä kysyy asunto-lainaa. tulot olisi riittänyt lainan saamiseksi mutta mies nordeassa sanoi etteivät myönnä lainoja yksinäisille ihmisille, olen siis yh-äiti. eli eiks ihmiset saa lainaa jos ei ole puolisoa??miehen selitys siis oli ihan potaskaa.op:ssa sain lainan heti ja olen siihen tyytyväinen ollutkin,saa bonusta joista menee palvelumaksut ja osa vakuutusmaksuista. ja palkkani on pienempi kuin ap:n

Vierailija
13/23 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan S-pankki se ei ole, eikä AKTIA, koska kävin ennen pankista lähtöä uudelleen niin he heittivät ulos ja sanoivat ettei sinulle avata tiliä meille. Olin pankinvaihto-asioissa liikkeellä ja minulle suositeltiin AKTIAA! Palvelija oli noussut väärällä jalalla tai ei halunut ymmärtää kysymyksiäni joten miten päästä UUDESTA epämielekkäästä asiakkaasta PIAN EROKSI? HEITTÄMÄLLÄ ULOS JO ENNAKKOON!

Vierailija
14/23 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaihtanut Nordeasta Osakepankkiin. Niillä on huonompi nettipankki mutta OP:ssa saan hyvää palvelua enkä tarvitse enää maksaa korkeita palvelumaksuja. Auf Widersehen "Nasse" Wahlroos ja kaikki muut bonusahneet pankkimiehet.

Vierailija
15/23 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo on ihan ok myös, lainapäätökset tulevat nykyään sähköisesti nopeasti.

Vierailija
16/23 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on minuakin alkanut sapettaa pankin palvelujen muutos huonompaan suuntaan. Esim. ns. tiskien aukioloajat on ihan olemattomat. Eipä sillä en tiskillä juurikaan asioi, mutta sen kerran kun menet, menet varmasti väärään aikaan.

Nordeasta olemme saaneet parhaimmat asuntolainatarjoukset, joten siksipä olemme edelleen asiakkaina. Mulla on myös Nordean Master, joka on kuukausimaksuton.

Vierailija
17/23 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen Sampo pankin asiakas, ollut jo vuosia.

Asuntolainan sain vaikka ei ollut töitä ja hoidin omia lapsia kotihoidontuella.

Visalla on 2000€ luottoa. Olen tyytyväinen!

Vierailija
18/23 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä palvelu enkä vaihda pankkia vaikka toisessa pankki/vakuutuslaitoksessa töissä olenkin :)

Vierailija
19/23 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväisiä olemme olleet. Juuri Nordeasta monta vuotta sitten lähdimme. Kilpailutimme sen aikaisen lainan ja saimme tuolta ilman palvelumaksuja.

Vierailija
20/23 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut Nordean, Sampon (en muista se uutta nimeä), Tapiolan ja pop:n asiakas.
Näistä ehdottomasti paras on ollut pop.ö ja huonoin tuo Sampo. Sampossa perivät ylimääräisiä maksuja, palvelu oli huonoa ja mikään ei ikinä toiminut.
Tapiola oli muuten hyvä, mutta siellä ei ole käteiskassaa ollenkaan. Eli ei voi viedä omalle tilille tai nostaa pankista rahaa.
Nordea nyt oli muuten vaan pasta paikka ja kallis.

Popista sain tuon visankin 1000€:n luotolla. Tulot oli silloin 1900€/kk ja maha viimeisillään pystyssä (sanoin, että olen jäämässä äitiyslomalle, eli tulot tippumassa).