Urheilullinen nainen 70-90kg onko mahdollista?
Voiko tuon painoinen nainen olla kropaltaan urheilullinen?
Kommentit (13)
Itse tunnen erään naisen, joka kilpailee SM-tasolla eräässä urheilulajissa. Kukaan ei varmaan voi väittää, etteikö hän olisi urheilullinen. Hän painaa kuitenkin n. 80 kg, eikä ole siis mikään hoikka.
Voiko urheilulliseksi sitten sanoa erästä toista tuntemaani naista, hän on hoikka kuin pajunvitsa, mutta harrastaa lähinnä sohvalla löhöilyä ja pubissa istumista. Painaa ehkäpä 45-50 kg.
Voiko urheilulliseksi sitten sanoa erästä toista tuntemaani naista, hän on hoikka kuin pajunvitsa, mutta harrastaa lähinnä sohvalla löhöilyä ja pubissa istumista. Painaa ehkäpä 45-50 kg.
[/quote]
Onpas ihmeellistä, ettei ap tiedä, että paino ei kerro ihmisen kunnosta. Taidat olla sellainen, että mielestäsi vain hoikat on hyväkuntoisia ja ne joiden BMI on enemmän kuin 25 ovat ihan rapakunnossa.
No totta kai on mahdollista!
90 kg on kyllä urheilullisellekin jo paljon, mutta jos nainen on pitkä niin kyllähän 70 kiloa tulee helposti vastaan.
aivan varmasti kuuluu tähän joukkoon. Lihakset painaa enemmän kuin läski ja kai häntä voi urheilullisena pitää...
Ja jaksan kyllä esim,20km pyöräilyä aika vaivattomasti tai kävellä portaat 6 krs ilman sydänkohtausta
Painoindeksi on 22 ja kyllä minua urheilulliseksi voisi kuvailla.
ja painoa minulla on 75 kg. Kunto kestää mm. pyöräillä 40 km aikaan 1h 40 min (esim. tällainen lenkki tuli tehtyä viime sunnuntaina). En ole hoikka, mutta miksi ihmeessä minun pitäisikään, kuntoni on kuitenkin parempi kuin monella normaalipainoisella. (Bmi:ni on jotain 27-28).
Naiset tosiaan eri pituisia ja urheilulajeja monenlaisia. Tämä nykyajan painovouhotus on ihan sairasta!
meidän jumpan pitäjä painaa 79 kg. on urheilullinen, vetää niitä jumppia 3 tuntia päivässä hikipäässä. Pituutta ainakin 175
ei voimaa vaativassa lajissa olisi mitenkään outo.
Riippuu pituudesta ja siitä onko paino läskiä vai lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Ja jaksan kyllä esim,20km pyöräilyä aika vaivattomasti tai kävellä portaat 6 krs ilman sydänkohtausta
Täh? Pyöräilyssä pitäisi puhua sellaisesta 50 km:stä.
tähän? Oletko tietoinen siitä, että kaikki naiset eivät ole saman pituisia ja lihas painaa enemmän kuin läski?