Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka erilaisia ovat vanhempasi verrattuna anoppiin ja appeen?

Vierailija
26.08.2011 |

Ihan mielenkiinnosta kysyn sillä anoppi ja äitini ovat melkolailla saman henkisiä kun taas isäni ja appeni täysin erilaisia.

Mitens muilla? Esimerkkejäkin saa kertoa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ovat keskiluokkaisia viikonloppukaljaan meneviä juntteja kun taas appivanhemmat ovat hartaasti uskovaisia tiukkapipoja.

Arvatenkin meidän häät olivat mielenkiintoiset.

Vierailija
22/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ainoat oikeat isovanhemmat. Poikalapset tyhmistävät naisia tai vain tyhmät saa poikalapsia, koska anopit on aina tyhmempiä ja itsekkäämpiä ja huonompia.

Tyttöjä saa vain fiksut naiset, koska he ovat parempia ja ovat oikeita isovanhempia ja osaavat olla tyttönsä puolella parisuhteessa ja osaavat vain ainoina auttaa oikein nuorta paria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani ovat kouluttamattomia maalaisia, jotka tehtailivat enemmän lapsia kuin pystyivät elättämään. Lapsuuteni oli turvaton ja köyhä. Olen perheeni ainoa ylioppilas ja maisteri.

Mieheni kasvoi pääosin ulkomailla, sillä hänen isänsä loi uraa YK:n palveluksessa - äidilläkin oli yliopistotutkinto, mutta hän ei pystynyt työllistymään kaikissa asemamaissa. Appivanhempani arvostavat koulutusta yli kaiken eikä heidän mielestään minun käymäni yliopisto ole yliopisto ollenkaan, vaan perähikiä. Silti olen heidän kanssaan enemmän samalla aaltopituudella kuin omien vanhempieni kanssa.

Samaa heissä on arvomaailman vanhoillisuus. Molemmat naiset ovat ammentaneet maailmankuvan perusteet Kotiliesi-lehdestä, jonka 50-luvun numeroita siteeraavat usein sanasta sanaan.

Vierailija
24/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne ainoat oikeat isovanhemmat. Poikalapset tyhmistävät naisia tai vain tyhmät saa poikalapsia, koska anopit on aina tyhmempiä ja itsekkäämpiä ja huonompia.

Tyttöjä saa vain fiksut naiset, koska he ovat parempia ja ovat oikeita isovanhempia ja osaavat olla tyttönsä puolella parisuhteessa ja osaavat vain ainoina auttaa oikein nuorta paria.

Sulla on fiksut vanhemmat ja miehelläsi tyhmät,

Ja sinulla on vain poikalapsia?

Jos ymmärsin oikein vastauksesi esitettyyn kysymykseen.

Vierailija
25/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös kuten ap:lla anoppi ja äitini ei eroa toisistaan paljoakaan.

Appi ja isäni senkin edestä.

Näin esimerkkinä: Appeni mielestä et ole mitään jos et omista taloa ja peltoa. Isäni mielestä on turha omistaa mitään mikä ei mahdu reppuun. (Tässä asiassa olen enemmän isäni puolella)

Appeni mielestä Soini on JUMALA jota ei hänen kuullen tule arvostella. Isäni mielestä soini on populisti ja täysin pelle jätkä :D

Vierailija
26/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on aikamoinen jyrä, toisaalta kyllä tosi hyvä tyyppi mutta niin umpifemakko että monesti käy isääni sääliksi. Isä sitten aika vetäytyvä, mutta ehdottomasti aina kantanut huolta omasta osastaan perheestä.

Appi taas on seksistinen sika, anoppi alistettu kotiin ja appi sitten tehnyt justiin sitä mikä häntä miellyttää, esim. irtisanoutunut jos työpaikka ei kiinnosta, välittämättä vähääkään miten perhe sitten elää.

Vierailija
27/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on dramaattinen ihminen, tekee kärpäsestä härkäsen. Tavallaan ihan mukava, mutta ei sitä kauan jaksa kerralla.

Lasten kanssa se hössöttää kokoajan, esim. vauvan kanssa konttaa pitkin lattioita, mutta sitten ei taas kestä jos lapsi kiukuttelee. Oma äiti taas ymmärtää että lasta ei tartte viihdyttää kokoajan ja ymmärtää yrittää ottaa selvän lapsen kiukun syystä.

Toki se voi vaikuttaa että anopilla on vain yksi lapsi, eli mun mies. Mun äidillä taas on kolme lasta ja lastenlapsiakin useampi. Anopilla "vaan" nämä meidän kolme.

Vierailija
28/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli työ on ihmiselle kunniaksi, koulunkäynti on itsestäänselvyys, jokainen tekee parhaansa ja pärjää. Oikeastaan ovat kaikki kuin samasta puusta veistettyjä. Eivät puutu meidän elämäämme, eivät tyrkytä ohjeita tai rahaa. Erittäin helppoja ja mukavia ihmisiä.

Vierailija
29/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juo kahvia pikkurilli pystyssä, alkoholi on kamala asia , lapsenlapsia käy katsomassa pikavisiiteillä 30 min kerta kahvipöydästä käsinjne.

Äitini taas on rempseä, saattaapi juoda muutama siiderin ja lähteä tansseihin, tykkää hoitaa lapsenlapsiaan ja jopa tuo ne tänne 900km päähän loman päätteeksi.

Vierailija
30/32 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanhempani ovat 10 vuotta vanhempia kuin anoppi ja appi.

Äitini ja anoppini ovat aika samanlaisia, samoin kuin isäni ja appeni. Isäni ja mieheni isän erona on luovuus - appi on luovalla alalla ja isäni on maailman epätaiteellisin kirurgi.

Äitini ja isäni ajavat kalliilla, isolla autolla ja omistavat purjeveneen; arvostavat luksusta. Appivanhempani taas ovat tehneet mm. hyväntekeväisyysmatkoja maailmalla ja heitä kiinnostaa luomu ynnä muu hippeily (vaikkei se päälle päin näykään) toisin kuin minun vanhempiani. Eivät ole niin ylellisyydentavoittelijoita kuin minun vanhempani siis.

Vierailija
31/32 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

tämähän on vanha ketju, mut haluan silti avautua : D

Eroahan nimittäin on miehen ja omien vanhempien välillä, niin ettei tiedä mistä aloittaisi.

Anoppi luulee olevansa aina vähän muita parempi sekä fiksuin ja lempein äitiolento päällä maan. Lapsenlapselle onkin mitä lempein mummi mutta miniää muistaa piikitellä milloin mistäkin eli kaikesta joka eroaa hänen tekemisistään. Omat lapsensa ja miehensä on passanut niin etteivät löydä mistään mitään, vaikka etsinnän kohde olisi juri syliin putoamassa, jos heille ei valmiiksi etsi.

Appi luulee myös olevansa muita parempi. V...ttuilee vain suorempaan kuin anoppi. Tulen silti paremmin toimeen apen kanssa jos on pakko kahdesta pahasta valita. Hän ei ole kasvanut aikuiseksi eli ei mm. salli minkäänlaista arvostelua tai epäkohtien esiinnostamista omia vanhempiaan kohtaan.

Appivanhemmat eivät juuri tee muuta kuin löhöävät sohvalla tv:tä tuijottaen. He arvostavat valtavasti rahaa ja vain työtä tekeviä ihmisiä. Eivät mm. näe työttömyyttä olosuhteista johtuvaksi vaan se on aina yksilöstä johtuvaa laiskuutta. Ovat niin pihejä että kulkevat risoissa vaatteissa ja asuinolot ovat myös sen mukaiset eli mitään ei ole uusittu ennen kuin entinen on läpikotaisin rikki. Ruokaa siellä ei myöskään saa - 6 tuntia kin saa olla vieraisilla niin ettei mitään tarjota.

No niin, omat vanhempani eivät nyt ole aivan täysin edellisten vastakohtia, mutta lähestulkoon. Monia epäkohtia on helppo löytää omistakin vanhemmista mutta eivät ole onneksi noin ilkeitä ja pihejä vävyään kohtaan tai kehuskele itseään ja kuvittele olevansa muita parempia.

Taustat (yhteiskuntaluokka/koulutustausta) molempien vanhemmilla lähes identtiset.

Vierailija
32/32 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on hiljainen hissukka, nyrkin ja hellan välissä. Vähän sellainen sääli tulee.

Appi luulee olevansa jumalan lahja maailmalle. Tietää kaikesta kaiken, eikä suostu myöntämään virheitään. Loukkaantuu herkästi jos sanot jostain vastaan. Ei siedä yhtään nikottelua naisilta. Viinaan menevä ja räkky.

Äitini on eronnut isästäni. Kasvatti lapset yksin ja opetti lapsensakkin pärjäämään ilman toisen tukea. Ei kuvia kumartele ja puhuu suunsa puhtaaksi. Yksityisyrittäjä nykyää. Kuitenkin jäi äitinä melko etäiseksi.

Isäni on pahemman luokan narsisti. Viinaan menevä ääliö, joka pitää yhteyttä vain jos on vailla jotain. Elää lusmuillen valtion varoilla ja vaihtaa naista kun sukkia. Vähemmällä pääsee kun ei ole yhteyksissä.

Tilanne on kuitenkin harmillinen lasten kannalta. Äitini ei lapsia näe töiden vuoksi. Anoppilaan en antaisi hamsteriakaan hoitoon, apen aggressiivisen käytöksen vuoksi. Ja isän ei ole riittävän pitkästi selvänä, että muksuja sille veisin. Miehen kanssa ollaan onneksi samoilla linjoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan