Onko teillä iPad?
Kommentit (7)
Joulupukki toi sen meille viime jouluna yhteiseksi lahjaksi. Mitä mä sillä teen? mä en tee sillä mitään. Mä en oo kertaakaan käyttänyt sitä, mies ja lapset on.
Mies hankki sen Jenkeistä heti julkaisun jälkeen. Ihan kiva peli, lähinnä pankkijutut hoidetaan sillä, samoin kuin luetaan joitain verkkolehtiä. Kätevin se on matkalla mukana, muutan tavallinen läppäri on mukavampi.
Eilen mies toi Samsungin tabletin kotiin. Siinä on ihan jees kamera, mutta muuten en ole ehtinyt sitä testaillakaan vielä.
Se on jäänyt jo ajastaan jälkeen. Uusi tuli nyt alkukesästä.
Mies surffaa, pelaa Angry Birdsia ja leikkii gadgeteilla, lapset pelaavat ja piirtävät satunnaisesti.
Itseäni ei oikein kiinnosta.
Netti, sähköposti, luen kirjoja, suunnittelen vaatteita (yhdenlainen peli ;), kalenteri myös käytössä.
Kirjojen lukeminen on oma suosikkini (Kindle).
Lue arvostelut siitä, esim Wired.comista.
Mies hankki sen Jenkeistä heti julkaisun jälkeen. Ihan kiva peli, lähinnä pankkijutut hoidetaan sillä, samoin kuin luetaan joitain verkkolehtiä. Kätevin se on matkalla mukana, muutan tavallinen läppäri on mukavampi.
Eilen mies toi Samsungin tabletin kotiin. Siinä on ihan jees kamera, mutta muuten en ole ehtinyt sitä testaillakaan vielä.