Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kumpiko minulla on
26.08.2011 |
liika vai vajaatoiminta TSH 0,27 ja T4V 15,3
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vajaatoimintaa toi ei ole missään nimessä, että jos jotain niin liikatoimintaa. Mutta arvot on kuitenkin normaalit, tuossa tilanteessa oireet merkkaa enemmän.
Alue: Aihe vapaa
Eli ei kumpikaan