fingerpori jota en ymmärtänyt:
Kommentit (29)
siis en ole ikinä kuullut mitään tuollaista emo-juttua, ja mä olen sentään notkunut nuoruuteni punkkikeikoilla. Ehkä olin liian kännissä.
Sekun ei oo mikään 20 v. vanha juttu...
mut siitä on vain 15 vuotta aikaa... Eli sen verran nuoria tässä kuitenkin ollaa... NOT :-DD
on EMO. Siis emo-punkkari. Kattokaa vaik googlesta, jos ette ymmärrä.
So? Ainakaan minä en löydä sitä kohtaa, jossa lukee tässä pitää nauraa.
21.5. julkaistu Fingerporin?
Missä katselee kirpparilla muumimukia ja kysyy:
missä käytössä tämä olikaan ollut?
Olenko ainut joka ei tajunnut?
Ajatus siis on, että Eka ajaa AUTOradalla kahdella pyörällä. Eli huimaa ajoa on luvassa. Eka ajaa AUTOradalla kaarteissa kahdella pyörällä, kun ajaa niin kovaa.
Mutta todellisuudessa Eka ajaakin kahdella pyörällä (eli polkupyörällä). Siihen kaarteeseenhan on laitettu yhden auton renkaatkin vitsiksi...
21.5. julkaistu Fingerporin?
Missä katselee kirpparilla muumimukia ja kysyy:
missä käytössä tämä olikaan ollut?Olenko ainut joka ei tajunnut?
jossain lesbojen välisessä koti-inseminaatiossa? Eli käyty naapurin mieheltä sukusolut mukiin jne. Eikö se ns. muumimukimenetelmä ole ihan jo suorastaan klassikko lesbopiireissä.
No, ehkei ole tuttua... On jopa oma taitolajinsa tuo, kun kaarteet ajetaan 4-renkaisella (tai -pyoraisella) ainoastaan kahden varassa. Sellaistahan tuossa odotetaan. Fingerpori vie vaan jutun, niin, uudelle tasolle. Tavallinen fillarikin kun on kaksirenkainen jo sellaisenaan (tai 2-pyorainen).
Kahden renkaan varassa mennaan kylla ihan suorallakin, se on siis sellaista temppuilua (laitonta toki). Nuoriso sita tietyissa maissa harrastaa, senkin uhalla, etta on vaarallista ja laitonta.
Varmaan pitkaan aikaan selvin Fingerpori, mika kohdalle on sattunut. :)
No, ehkei ole tuttua... On jopa oma taitolajinsa tuo, kun kaarteet ajetaan 4-renkaisella (tai -pyoraisella) ainoastaan kahden varassa. Sellaistahan tuossa odotetaan. Fingerpori vie vaan jutun, niin, uudelle tasolle. Tavallinen fillarikin kun on kaksirenkainen jo sellaisenaan (tai 2-pyorainen).
Kahden renkaan varassa mennaan kylla ihan suorallakin, se on siis sellaista temppuilua (laitonta toki). Nuoriso sita tietyissa maissa harrastaa, senkin uhalla, etta on vaarallista ja laitonta.
Varmaan pitkaan aikaan selvin Fingerpori, mika kohdalle on sattunut. :)
tuo linkki vaan avaa aina uusimman fingerporin näköjään. eihän siinä tämänpäiväisessä imtään epäselvää ollutkaan...
emo. (slangi) = tunteikkaiden ja melodisten punkyhtyeiden stereotyyppinen ihailija
Punkkarit ja Emot on kaksi eri asiaa.
Oikeasti. Valtavirta voi luulla noita emobändejä punkiksi, mutta on vitun kaukana siitä.
Punkkarit eivät ole mitään "vedetään ranteet auki vaikka kirjastokortilla" tyyppejä tai "Mun elämä on niin perseestä että itken kaikki illat itseni uneen, viiltelen ja olen muutenkin niin säälittävä pikku ..." tyyppejä. Emot kuuntelevat jotain My chemical romancea tai Tokio hotellia. Punk on niiiin kaukana tuosta mainstream kurasta.
Kyllä, vituttaa tuo sekoilu.
T: punkkari, oikeasti.
Joo, kyllä meissäkin on niitä angsti tyyppejä, mutta se angsti nyt taitaa olla ikäryhmäsairaus, nykyteineillä menee päin persettä, koska ne kuvittelevat että niin kuuluu olla.
Sekun ei oo mikään 20 v. vanha juttu...