Mitä järkeä ostaa 1-vuotiaalle USEITA talvihaalareita?
http://www.huuto.net/kohteet/--cupcake---pronssi_vaaleanpun-toppahaalar…
Siis että ostaa uutena monta yli satasen haalaria, lapselle joka hädin tuskin kävelee.
Kommentit (9)
haalarirallissa ei ole mitään järkeä!
Itse olen hommannut yhden kunnon toppatalvihaalarin ja pari kevyempää, säiden ja tekemisen mukaan käytettäväksi. Kirpparilöytöjä, rahaa meni huimat 20€
Minä ainakin "törsään" liikaa rahaa lapseni vaatteisiin... Meni monta vuotta, että tulin raskaaksi ja aina kun näin jossain ihania lastenvaatteita niin haaveilin... Kai mulla on sitten joku trauma :D :D Vaan on se lapsi vaan söpömpi kun sillä on nätit vaatteet yllään
Ja ne hyvät melkein käyttämättömät saa kyllä myytyä eteenpäin tarvitseville. Voi sitten ostaa uuuuuusiaaaa!
useita voi tarkoittaa myös kahta, niin monen lapsen kohdalla voi ollakin järkevää. Minusta oli raivostuttavaa kun paljon puklailevalla oli vain yksi ja se oli sitten joka käytön jälkeen märkä. Tosin se yksikin oli aika kevyesti topattu puku eikä mikään superhaalari. En ymmärrä miten tämä asia muuten eroaa kävelevällä tai ei-kävelevällä lapsella? Mielelläni pitäisin kaapissa vähintään kahta pukua ihan minkä ikäisellä tahansa jos varallisuus olisi toinen kuin nyt. Kaikille nuo puvut eivät ole kalliita, vain köyhille ja saidoille.
Me ollaan lasten kanssa ulkona tosi paljon, minkä vuoksi omat ja lasten talvivaatteet on parempi olla hyvät. Siinä on iso ero, onko hennesin vai ticketin toppahousut... En sit tiedä, monetko pitää olla. Meillä on kahdet ainakin ja se on riittänyt.
Ja hei, se sateenpitävä vauvalla on hyvä kun pitää myös TUULEN = ON LÄMMIN!
Lapsesta.. meillä käväeltiin 10 kk ikäisenä jo oikein hyvin, ja marraskuussa syntyneellä lapsella oli välillä hyvä että oli jopa kolme toppa vaatetta olemassa silloin 1-v talvena. oltiin paljon ulkona kun se oli lapsesta kivaa. Ja aika usein niitä joutui pesemään eikäa inakaan meillä ihan yhdessä päivässä kuivu sisällä ilman kuivuria
Ei kai siinä varsinaisesti mitään järkeä ole, mutta kai sitä voi ostaa jos on ylimääräistä rahaa ja huvittaa. Ei paljon kyllä kiinnosta jos joku tykkää ostaa vaikka 100 haalaria. Ei ole multa pois. Eikä sulta. :)
niin ei tarvitse käyttää aikaansa valitsemiseen, vaan voi ostaa aina kaiken mitä huvittaa.
mutta ostavathan monet kosteussuojattuja kalliita haalareita myös vauvoille, jotka vain nukkuvat vaunuissa.