Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

`Mitä evästä laivalle?

Vierailija
25.08.2011 |

mulla on laivareissulle 50 euroa käytettävissä ja sillä pitäs selvitä, ruoat otan itse mukaan.. mitä kannattaa ottaa? Yhden suklaalevysatsin saavat lapset ostaa, muuten ei tuu nameja eikä muita herkkuja.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksivät tapoja antaa virikkeitä edullisesti. Matkustettiin aikoinaan telttailemalla ja omilla eväillä. Monta kielenfraasia oppimatta ja nähtävyyttä olisi jäänyt näkemättä ja elämystä kokematta, jos mukavuus ja helppous olisi ollut se pääasia. Toisille lomailu on vain olemista, toisille se oleminen olisi kauhistus. Eihän esim vaellus ole olemista, se on aika moista rääkkiä. silti monet lähtevät vaelluksille montakin kertaa vuodessa, pelkästään elämysten takia.

Mutta MIKSI lähteä lomalle jos on rahat lopussa? LOMALLA suurin merkitys on sillä on että saa vaan olla ja nauttia, toki voi vähän katsoa meneeko ravintolaan jossa annos maksaa 10€ vai 100€ jne. mutta ei se ole samanlailla lomaa jos ei sitä yhtä "drkinkkiä" lapselle ostaa (mitä muut vieressä saavat) jne.

Itse olemme tehneet 4 yön reissun Riikaan 4 hengen perhe yhtä ale 400€ ja ruokiin ym. ei mennyt paikan päällä juurikaan rahaa, eli halvallakin pääsee, HUOM: nuo eivät edes olleet halvimmat lennot eikä halvin hotelli!

Vierailija
22/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metvurstisämpylää teen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni jääkaappi mukana aina.

Vierailija
24/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmiä, voileipiä, jne.. Laivalla syötiin semmosessa paikassa missä ruoka maksoi painon mukaan. Ei tullu kalliiksi.

Kyllä se tavan av-mammalla kalliiksi käy, jos syöjän painon mukaan laskutetaan.

Sinccis

Vierailija
25/25 |
05.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota trangia mukaan ja hurauta kannella kunnon pasta. Siinä saa muut ihmetellä sämpylöidensä kanssa.

Sinccis