Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sulla näin järjestelmällinen ja siisti vaatekaappi?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin edes käy tällä palstalla, lapseton ihminen kun on. Blogi on mulla suosikeissa, koska pidän siitä.

-ap, sattumalta

Voi härregyyd. Kaikkeen sitä voi fetissejä ollakin. Voin vain kuvitella miten pyörit vaatekaapissa päivästä toiseen ja varmistelet, että GANT-laatikoiden tekstit näkyvät. Vähän pölyn pyyhintää, röyhelön ojennusta ja valon suuntausta ja ah, jälleen uusi eroottinen valokuva kengästä, paidasta, vaatekaapista. Uh!

Vierailija
2/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin miehen vaatteet samassa vaatehuoneessa vähän sotkee mun hienoa järjestystä, ei nimittäin suostu luopumaan edes vanhoista rytkyistä, joita ei ikinä käytä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mulla oo noin hienoja vaatteitakaan. Kyllä noita meikäläisen rytkyjä säilöö vähän sekaisemminkin ;).

Vierailija
4/11 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noin hienoja vaatteita eikä noin paljoa tilaa omille vaatteilleni. Kenkiäkään ei ole läheskään noin paljoa.

Vierailija
5/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljon enemmän kaikkea t-paitaa, alusvaatteita, yöpukuja, sukkia yms. jota ei voi edes henkareille aina laittaa. Eli toi kuva ei ole realistinen.

Vierailija
6/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisi kaappitilaa. Nyt on tasan 1 tavallinen kaappi käytössä omille vaatteille, yhdessä miehen vaatteet + liinavaatteet ja lopuissa tiloissa lasten vaatteet. Saisipa joskus kunnon vaatekaapin..

Vierailija
7/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paljon enemmän kaikkea t-paitaa, alusvaatteita, yöpukuja, sukkia yms. jota ei voi edes henkareille aina laittaa. Eli toi kuva ei ole realistinen.

Näyttää huonekaluliikkeen mainokselta:)

Vierailija
8/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta vaatteet hiukan eri tasoa :D

Olen kontrollifriikki ja viikkaan täydellisen siististi ja roikutan henkareissa oikeaoppisesti kirppari-ja lahjoitusvaatteeni.

Vierailija
9/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, rumat ne vaatteilla koreilee, ei voi muuta sanoa. Kenkien määräkin sairaalloinen. Ei taida blogistilla pahemmin elämänsisältöä olla.

Vierailija
10/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi tarpeeksi kaappitilaa, niin olisi mukavaa järjestää kaapit noin, mutta meillä miehen työvaatteet (pukuja ja paitoja paljon) vie todella paljon tilaa (3m henkarikaappia) ja mulle jää ihan liian vähän henkaritilaa eikä hyllyjäkään ole tarpeeksi.

Vierailija
11/11 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi härregyyd. Kaikkeen sitä voi fetissejä ollakin. Voin vain kuvitella miten pyörit vaatekaapissa päivästä toiseen ja varmistelet, että GANT-laatikoiden tekstit näkyvät. Vähän pölyn pyyhintää, röyhelön ojennusta ja valon suuntausta ja ah, jälleen uusi eroottinen valokuva kengästä, paidasta, vaatekaapista. Uh!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi