Mies pettää, koska haluaa vaihtelua. VÄÄRIN.
Täältä saa aina lukea juttuja, joissa selitellään miesten uskottomuutta sillä, että mies ei saa kotonaan riittävän kiinnostavaa seksiä tai ylipäätään tarpeeksi seksiä. Olen eri mieltä. Jokainen ihminen, myös mies, kyllästyy joskus puolisoonsa ja kaipaa vaihtelua ja jännitystä. Jokainen ei silti petä.
Miehet, jotka pettävät, ovat yleensä huonolla itsetunnolla varustettuja ja itsekkäitä. Ja joskus, ihan oikesti, eivät ole tyytyväisiä parisuhteeseensa. Ei siis pelkästään seksiin. Myös mies kaipaa hellyyttä ja turvaa. Jos kodin ilmapiiri on kalsea, lohtu haetaan muualta. Tai joskus mies oikasti saattaa tuntea oikeita tunteita toista naista kohtaan.
Itse olen ollut sekä petetty että se toinen nainen. Kumpikin osa on ollut surullinen ja vaikea, mutta myös opettanut paljon.
Kommentit (2)
jotka pettävät, vaikka nainen aina antaisi, ja seksi olisi vaihtelevaa, eri asennoissa, ja eri tilanteissa. Ja silti pettävät, koska kännipäissään tuntevat viehtymystä siihen että vielä kelpaisi "markkinoilla" ja koska se hyvänäköinen nainen oli vaan kiihottavampi kuin tuttu, ja turvallinen vaimo.
Tietty myös varmaan on naisia jotka myös pettää, vaikka seksi ja parisuhde on ihan ok miehen kanssa.
T EX-vaimo, jolla nykyinen mies uskollinen
määrittelee biologia. Sen mukaan ihmistä ei ole tarkoitettu pariutumaan ainoastaan yhden ja saman ihmisen kanssa koko elämänsä ajan.