Mä laihdutan... kyllä oli kaks eka päivää VAIKEITA! Tänään
jo helpompaa, tänään syönyt kaksi easydiet-pussia jaettuna kolmelle aterialle ja illalla vielä jotain kevyttä oikeaa ruokaa...
Kommentit (5)
ja nyt oli taas sunnuntai ja maanantai vaikeita, kun lauantaina oltiin häissä. Siellä ei voinut oikein noudattaa ruokavaliota, oli sellaiset rasvaiset tarjoilut ja juhlat kesti 12-04. Kroppa vissiin kapinoi sitten, tuntui olevan koko ajan mieli jotain syömistä..Nyt on taas helpompaa. Mutta noi pussikuurit oksettaa mua, miten sä pystyt niitä syömään?
Itse lasken netissä syömiäni kaloreita ja laitan paljon vihannesta lautaselle.
104->96,2 nyt ja jatketaan. Tsemppiä sullekin.
Eteneminen on hidasta, mutta sataprosenttisen varmaa. Aloitin kesäkuun lopussa ja nyt on pudonnut viisi kiloa. Eikä siihen ole tarvittu kuin kaiken ylimääräisen jättäminen pois ruokavaliosta. Kohdallani se on tarkoittanut alkoholia ja pizzaa vain joskus, samoin hampurilaisia. Pulla päivässäkin on saattanut mennä ja hieman pienemmät annoskoot. Oikeasti tuntuu siltä, että en ole luopunut vielä mistään ja kiloja mennyt 600 grammaa/vko.
ja nyt oli taas sunnuntai ja maanantai vaikeita, kun lauantaina oltiin häissä. Siellä ei voinut oikein noudattaa ruokavaliota, oli sellaiset rasvaiset tarjoilut ja juhlat kesti 12-04. Kroppa vissiin kapinoi sitten, tuntui olevan koko ajan mieli jotain syömistä..Nyt on taas helpompaa. Mutta noi pussikuurit oksettaa mua, miten sä pystyt niitä syömään?
Itse lasken netissä syömiäni kaloreita ja laitan paljon vihannesta lautaselle.
104->96,2 nyt ja jatketaan. Tsemppiä sullekin.
ei kovin vaikeeta, mutta nyt oli pakko ottaa tehokuuri kun kans vähän lipsahti viikonloppuna. Ostin kokeeksi eri makuja noita pusseja, jotkut menettelee, toiset taas ihan karmeita... nutriletit mun mielestä parempia. ap
Mä teen oman tehostartin näin: teen noin kilosta kasviksia (eritoten parsakaalista, kukkakaalista, eri värisistä paprikoista, kesäkurpitsasta, herkkusienistä, lantusta jne.) ja laihisjuustoraasteesta gratiinin aamulla ja syön sitä päivän mittaan. En syö mitään muuta koko päivänä. Näitä tehopäiviä pidän 3-5 ja sen jälkeen laihdutus on helppoa. Laihduin taannoin noiden viiden päivänän aikana melkein 3 kiloa. Siis nesteet lähtee liikkeelle tosissaan ja se on ihana laihdutuksen avaus. Heti vaatteet alkaa sopia paremmin päälle ja tulee toiveikas mieli.
oon laihduttanut, syönyt ihan tavis ruokaa ja jopa suklaata pari kertaa viikossa. Helppoa kuin heinänteko :)