Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karu aloitus, mutta minä en ymmärrä, miten joku

Vierailija
25.08.2011 |

äiti voi tarvita yhden lapsen kanssa itselleen kotiapua monta kertaa viikossa?! Ja siihen vielä isovanhempien, miehen ja muiden auttajien tuki päälle?! Oli masennusta tai ei, niin kyllä yhden lapsen kanssa selviää vaikka taivas tippuisi niskaan.

Eräällä kaverilla on tällainen tilanne ja minusta hän on kuin joku prinsessa, joka kerää hovia ympärilleen. Voi kun minulla on tämä masennus ja vauvallakin on maitoallergia, niin saan kotiapua 5pv viikossa ja isovanhemmat käyvät joka toinen päivä ja mies on kaiken liikenevän ajan kotona, jotta minä vain voisin paremmin märehtiä kurjuudessani.

Get a life!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja muutama muu, että miksi se ärsyttää teitä, jos joku toinen saa apua joka suunnasta?

Vierailija
22/23 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli juuri kuollut ja vauvani meinasi heittää henkensä synnytyksessä.

Olen sitä mieltä, että apua pitäisi tarjota vaikka ei olisikaan mitään tämmöistä taustalla. Ei pitäisi olettaa naisen muuttuvan superihmiseksi yhdessä yössä! Jo synnytyksen jälkeen äidille pitäisi taata LEPO...sitähän on tutkittu, että kunnollinen palautuminen välittömästi synnytyksen jälkeen voi estää masennuksen tulemisen. Minusta on suorastaan järjetöntä, että synnytyksestä puhutaan valmennuksissa "maratonina"- ja sitten ei anneta minuuttiakaan palautumisaikaa, sinne vaan herkkänä ja kipeänä kolmen muun vieraan naisen + huutavan vauvan sekaan "lepäämään"!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät kuitenkaan näe asiasta kuin kuoren.

Minusta on rohkeaa että on uskaltanut pyytää apua. Kukaan ei voi tietää millainen tilanne siellä on ollut lapsen ja äidin ollessa kahdestaan.

Juurikin luin yhdestä lehdestä äidistä joka oli mielessään ajatellut vaikka mitä tehdä lapselleen ja sitten itselleen. Lopulta oli rohjennut pyytää apua.

Liian usein kuitenkin luetaan lehdestä kun äiti on pahoinpidellyt lapsen tms. Luulen että niissä on taustalla juurikin masennus ja uupumus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan