Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olet päivän yksin kotona

Vierailija
25.08.2011 |

teetkö aamulla pesut (kainalot, kasvot, alapää ja hampaat) vai kuljetko tukka pystyssä hieltä haisevana koko päivän?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen. Ja joo, ei ole tapana olla seinästä revästy vaikka yksin kotona olisinkin.

Vierailija
2/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en varta vasten suihkussa käy tai muuten pese itseäni. En kyllä myöskään haise hielle muutoin kuin urheilun tai isomman siivouksen tms. jälkeen... Ja silloin toki käyn suihkussa.

Mutta hiukset likaisina saatan viettää päivän, lähikauppaan vaan lippis päähän...

Hampaat pesen joka tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken olisi yksin kotona. Siihen vielä päälle meikkaaminen ja hiustenlaitto.

Vierailija
4/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala kai ne hampaat nyt jokainen pesee aamulla oli yksin tai ei...?!

Minä ainakin käyn aamulla suihkussa ja pesen hampaani. Ihanaa olla puhdas ja tuoksua hyvälle.

Vierailija
5/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ottaa esim. aamupäivän lunkisti "haisten", ja suihkuttaa vasta vähän myöhemmin? Niin minä usein teen, varsinkin kun käytän tuollaisen aamupäivän siivoamiseen ja silittämiseen.

Vierailija
6/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tukka pystyssä ilman aamupesuja, mutta mulla on siivouspäivä, joten ajattelin käydä pesulla vasta myöhemmin iltapäivällä. Hampaat jäi aamulla pesemättä, ne pesen sit illalla.

Vierailija
7/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän asti olin paitulissa. Hampaita en oo pessy ja lisäks vielä olen juonut pari lasillista viiniä, kivittäkää :DDD

Vierailija
8/8 |
25.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aamu hampaat ja naaman, olin sitten yksin kotona, lähdössä jonnekin tai ihan mitä vaan. Mutta en koskaan pese kainaloita tai alapäätä, ellen sitten ole menossa suihkuun, mitä siis en tee joka aamu enkä edes joka päivä