Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa mulle Facebookista

Vierailija
02.09.2011 |

En ole vielä Facebookissa. Minulla on muutama läheinen ystävä, jotka eivät myöskään ole (toista ahdistaa elämänsä julkiseksi laittaminen ja toinen pelkää tulevansa nettiriippuvaiseksi jos menee facebookiin). Itselläni syynä on ollut lähinnä ajan puute, ja ei ole ollut vielä kamalasti tarvetta. Minulla on kuitenkin myös paljon ystäviä, jotka päivittävät kuulumisiaan facebookiin, ja olen ajatellut, että ehkä olisi kiva liittyä.

Miten se toimii, jos aikoo olla "passiivikäyttäjä". Minkäverran asiaa sinne seinälle pitää/kuuluu laittaa, vaikkei aikoisi aktiivisesti kertoilla mitään elämästään? Itse ajattelisin lähinnä, että perustaisin jonkun "perusseinän", ja olisin tavoitettavissa myös sitä kautta, jos joku haluaa laitta ryhmäviestejä, tms. En valikoisi kavereitani, paitsi jos nyt joku ihan älytön pyyntö tulisi, niin en huolisi. Mielelläni lukisin niiden ystävien kuulumiset, jotka niitä facebookiin laittavat, mutta onko se ok, jos itse ei vastineeksi kerro itsestään siellä paljoakaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kyllä alunalkaenkaan juuri mitään henkilökohtaista kertonut. Eli mun puolesta ok vaikkei mitään kertoisikaan :)

Vierailija
2/2 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin nimi ja sukupuoli muistaakseni. Kaiken muun voi jättää piiloon/tarvitse kertoa.

Seinälle ei tarvitse kirjoittaa mitään eikä juuri tule ihmeteltyä miksei joku kirjoittele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä