Ex-asiaa.
Kuopus aloitti koripallon tällä viikolla, tänään on viimeinen päivä alkeiskurssia ennenkuin treenit alkavat ensi viikolla. Sovimme exän kanssa että tulee katsomaan tänään ja lapsi odottaa sitä kovasti. Nyt tuli tekstari että ei pääsekään katsomaan, nyksän isä on joutunut sairaalaan ja menevät katsomaan häntä.
Minun mielestäni lapsi on nyt tärkeämpi kuin nyksän isä jonka on nähnyt pari kertaa (suhde on tuore). Mitä mieltä te olette?
Kommentit (32)
Mutta oletko aivan varma, että exäsi ei ole tavannut appiukkoaan (tai tulevaa) kuin pari kertaa, eli ei siis tunne?
Ja oletko varma, ettei kyse ole oikeasti jostain hengenvaarallisesta? Mihin tämä henkilö saattaa vaikkapa nyt kuolla? Jos, niin ehkä exäsi uusi puoliso haluaa hänet sinne tueksi.
Ja kuinka tuore heidän suhteensa on? kuukauden vai 2? Ettet vain määrittele vuoden mittaista suhdetta tuoreeksi, sillä, että itse ehkä olitte monia vuosia yhdessä.
Joo, sori tosiaan, mutta jos on vaikkapa hengenhätä, niin toisaalta ymmärrän, että menee sairaalaan, jos on pyydetty. Toisaalta taas, en minä ottaisi uutta miestä mukaan, jos oma isäni tekisi kuolemaa..
Jos kyse kuitenkin on jostain muusta, niin käskisin moisen ukon soittaa itse lapselleen ja selittää, miksi hän nyt tahtoo mennä mieluummin tapaamaan tuntematonta ihmistä, kuin omaa lastaan.
näin että aika ihme logiikka sulla jos mielestäsi oikeassa on se joka osaa kommenttinsa heittää OIKEAAN väliin.
Kyse ei ollut siitä, kumpi on oikeassa. Sanoit, että "yhtä typerä oli sinun yritelmäsi", johon vastasin, että "se tuli kuitenkin oikeaan väliin, että se ero". Huomaatko? Niissä oli SE ERO, että sun kommenttisi tuli väärään paikkaan (ap:n korjauksen jälkeen), mun kommenttini, vaikka olisikin ollut yhtä typerä, tuli kuitenkin oikeaan väliin.
Ja hymiö vaan sullekin, noin --> :)
tehkää oma ketju tuollaiselle.
täällä saa kuka vaa kirjottaa mitä vaa mihi vaa.....
tehkää oma ketju tuollaiselle.
täällä saa kuka vaa kirjottaa mitä vaa mihi vaa.....
mutta kun lapset on jo vähän isompia, 8- ja 10-vuotiaat, niin sopivat isänsä kanssa itse näistä jutuista. Muuten suodattaisinkin turhat tiedot ja lupaukset, mutta kun minua ei enää tarvita siinä välissä. Tylsää lasten puolesta tuollainen peruminen :(
en haluaisi kyllä kumpaakaan tuntea IRL
voi olla vaikka sun paras kaveri. Etkä tietäisi siitä mitään.
Täällä vaan on niin kiva välillä provota, joku ottaa tuulta purjeisiin vähän liikaakin parista heitosta. =)
haluais tuntea, säkö palat halusta tutustua kaikkiin muihin paltsaileviin mammoihin paitsi näihin kahteen vänkääjään?? =D
Jos nyxän isällä on joku kuolemanvakava juttu ja menet kommentoimaan exällesi että lapsi on tärkeämpi kuin (kuoleva) isä, niin ei muuten hyvä heilu tulevaisuudessa.
Jos nyxän isällä on jotain vähemmän vakavaa, tiedätpä miten jatkossa suhtautua isän lupauksiin.
Lapselle sanot, että joskus tulee esteitä, joille ei voi mitään. Et yhtään mustamaalaa isää, vaikka se olisi kuinka mielekästä. Isä ehtii sitten varsinaisia treenejä katsomaan. Ja lohdutat vähän, muttet ylitseampuvasti. (Minkä ikäinen lapsi?)
näin että aika ihme logiikka sulla jos mielestäsi oikeassa on se joka osaa kommenttinsa heittää OIKEAAN väliin. Oli sitten kyse työelämästä tai henkilökohtaisesta elämästä, miten vaan. sanoisin että ei sillä pitkälle pötkitä... =)