Ostaisitko 200 euroa maksavan neuleen
Kommentit (28)
Jos se olisi juuri täydellinen ja sille olis paljon käyttöä. Mutta käytännössä en kuitenkaan laita 200e neuleeseen, koska minulla ei ole niin kalliille tarvetta eikä varaa. Rakastan neuleita, varsinkin laadukkaita. kasmir on varsinkin ihana materiaali, lämmintä mutta kevyttä... T.vilukissa
malliltaa klassinen, käyttöikä "ikuinen" - laatu lienee tossa hintaluokassa jo kohdallaan. mitään kertakäyttömallia en ostaisi.lisäksi olisi ihan omannäköinen,-ollinen,-värinen.
köyhän ei kannata halpaa ostaa.
Eipä niillä juuri säästy rahaa valmiiseen neuleeseen nähden. Yksi kerä voi maksaa useita kymppejä. Naisen perusneuleeseen menee ohutta lankaa n. 1500 metriä.
Noh, ehkä rahaa säästyy vähän, jos tilaa langan Colourmartista, mutta sitten siinä on langan pesu- ja kerimisvaiva. :)
Todennäköisesti pitäisi olla myös kotimainen. Ostin kotimaisen villajakun joka maksoi ronskisti enemmänkin juhlajakuksi tänä vuonna. Nyt mielisin lyhyttä villamekkoa, kotimaista sellaista, onkohan sellaisia edes olemassa mutta voisin hyvinkin maksaa aika rutkastikin jos löytäisin hyvän. Käyttäisin sitten vuosikausia.
Olen siitä vähän ristiriitainen, että ostan vaatteeni yleensä suureksi osaksi todella halvalla kirpputorilta. Mutta välillä sitten ostan tosi kalliita vaatteita. Kotimaisia, eurooppalaisia tai sitten jotain reilun kaupan tuotteita lähinnä nämä uudet vaatteet alusvaatteita lukuunottamatta lähinnä joita ostan.
Ostin kirpparilta sellaisen joka varmaankin on uutena ollut kallis, 1 e 70 c.
Vain kerran elämässä voisin ostaa noin kalliin villatakin, rahaa pitäisi olla ylimääräistä.
neuletta en ehkä ostaisi mutta ikkunaverhoihin meni alkuviikosta yli 200 euroa
Päätin että jos tarvitsen jotain uutta vaatetta, ostan tästä lähtien vaan laadukasta jota voin käyttää pitkään enkä mitään lindeksin riepuja. Mulla on kaapit niin täynnä vaatetta että en oikeasti tarvitse paljon mitään.
Neuletakki kuitenkin puuttui, löysin sitten stokkalta alesta neuletakin, hinta oli just about 200, oli vielä puoleen hintaan. Wolford-merkkinen, olin lukenut että on laadukas.
Nätti on ja hyvin pysynyt kuosissa, ainut että kyllä siinäkin kaulus on ruvennut vähän nyppyyntymään.