Ostaisitko 200 euroa maksavan neuleen
Kommentit (28)
Neuleet ovat niin vaikeasti huollettavia merkistä ja/tai laadusta huolimatta jos pääsevät likaantumaan.
jos olisi vaikka hienoa alpakan villaa. Laadukas pitäisi olla..
Olen ostanut 100 euron neuleen ja se oli mulle iso raha.
No ehkä voisin ostaa. Pitäisi kyllä olla sitten kashmiria tai silkkivillasekoitetta tuohon hintaan.
Neuleet ovat niin vaikeasti huollettavia merkistä ja/tai laadusta huolimatta jos pääsevät likaantumaan.
mutta en mitään tekokuitulumppua.
Näillä tuloilla olisi kyllä aika pitkän harkinnan ostos. 120€ alkaa olla kipuraja vaatteeseen kuin vaatteeseen, lukuunottamatta talvitakkia.
No ehkä voisin ostaa. Pitäisi kyllä olla sitten kashmiria tai silkkivillasekoitetta tuohon hintaan.
ja aivan täydellinen & laadukas.
ap.
Mä nimittäis ostin sen ja mietin että olenko mä ihan pimee =)
Toisaalta harvoin löydän mitään ja vielä harvemmin ostan.
200 euroa ei perheemme tuloilla ole vielä "kamalan suuri summa". Siis jos haluan tehdä 200 euron ostoksen, ei sitä tarvitse mitenkään kamalasti miettiä. Näin ollen voin hyvin ostaa 200 euron neuleen, jos materiali on laadukas (en tosin koskaan osta edes halvalla huonosta materiaalista valmistettua vaatetta, miellän sen tuhlaukseksi) ja vaate miellyttää minua...
Yleensä en osta noin hintavia neuleita, mutta tämä oli ihana kashmirneule hyvällä leikkauksella - ja kerrankin minulle sopivan kokoinen
Laadukkaasta kashmir-neuleesta tosiaan maksaisin vaikka enemmänkin. Villa-, silkki- tai alpakkapuserosta en maksaisi noin paljoa laadusta riippumatta.
koska teen itse neuleeni. Okei, osin siksi, että kaupoissa myydään neuleina ihan kamalia akryylihirvityksiä.
jos se olisi oikein hieno :)
Viime kesänä ostin tuota hintaluokkaa olevan neuletakin.
koska teen itse neuleeni. Okei, osin siksi, että kaupoissa myydään neuleina ihan kamalia akryylihirvityksiä.
mutta en saa niitä ikinä valmiiksi asti nykyään. Mulla ei riitä enää aikaa ja kärsivällisyyttä neuloa ohuesta langasta.
ap =(
Mua alkaa usein neuleet ahdistamaan ja tulee kamalan kuuma. Käytän kyllä sellaisia ohuita neuleita joskus, mutta niistä harvemmin täytyy pulittaa kahtasataa...
Minusta tuollasia voi itse tehdä, niin en maksaisi satoja. Kasmir on lankaa! Jos hankkisi itse langan ja valmistaisi itse niin säästää rahaa.
Laukut ja kengät yms ymmärrän että ne maksaa paljon, varsinkin laadusta kun puhutaan koska harva meistä nikkaroi omat kengät mutta vaatteista en ymmärrä suuria summia muuten: vaikka olisi varaa.
200 euroa neuleesta on aivan liikaa, tavalliset neuleetkin maksaa liikaa kun ajattelee että lanka ei paljoa maksa niin kasmirissa se vaan kertaantuu! :)
Minusta tuollasia voi itse tehdä, niin en maksaisi satoja. Kasmir on lankaa! Jos hankkisi itse langan ja valmistaisi itse niin säästää rahaa. Laukut ja kengät yms ymmärrän että ne maksaa paljon, varsinkin laadusta kun puhutaan koska harva meistä nikkaroi omat kengät mutta vaatteista en ymmärrä suuria summia muuten: vaikka olisi varaa. 200 euroa neuleesta on aivan liikaa, tavalliset neuleetkin maksaa liikaa kun ajattelee että lanka ei paljoa maksa niin kasmirissa se vaan kertaantuu! :)
Aika helposti puseron lankoihin tärvääntyy 70-80 euroa. neulomiseen kuluva aikakin on melkoinen ellei kudo paksusta langasta paksuilla puikoille
olla hemmetinmoinen neule, en nimittäin oikein ole neuleihmisiä.