Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotteko te puolisoina toisillenne ihan kaikesta?

Vierailija
24.08.2011 |

Taikka nevotteletteko suuremmista hankinnoista, ostoksista tms?

Tuntuu, että mies sooloilee yksinään ihan kaikessa nykyisin.

Ihmetyttää.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. pikku ihastuksestani en miehelle maininnut. Se meni ohi itsestään. Myöskään eksistä ei puhuta kun ei ne meidän suhteeseen liity jne.

Me ollaan molemmat sen tyyppisiä että hankintoja (niitä isompia) mietitään tooosi pitkään ja tulee niistä toki puhuttua. Mä vielä yleensä ennen ostamista varmistan että se on miehelle ok. Mies ei tätä viimeistä varmistusta tee. Joskus se mua vähän ärsyttää, mutta se on aika naurettavaa. Onhan siitä kuitenkin jauhettu ties kuinka kauan ja mies todellakin tietää mitä mieltä olen.

Muista asioistakin yleensä puhutaan. Ennemmin tai myöhemmin.. Välillä on käynyt niin että puhumattomia asioita on tullut vähänkuin kasattua muuriksi meidän välille. Mutta vahingosta oppii. Ainakin toivottavasti.

Vierailija
22/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kertonut. Ja se on että joudun nyppimään viiksikarvoja.. :/ Mutta luulen että mies on huomannut sen muutenkin ;)

Minulle on äärimmäisen tärkeää että voin puhua mieheni kanssa kaikesta! Kipeistäkin asioista. Ollaan kyllä oltukin ihan pennusta saakka yhdessä (15v. ruvettiin seurustelemaan) että ehkä meidän suhde on vaan kuin paita ja persus. :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en puhunut entisen puolison enkä nykyisen miesystävän kanssa kaikesta. En lähellekään, mulla on paljon salaisuuksia :)

Ja rahatkin pidän aina erilleen, niin kukaan ei voi mun rahojen käytöstä sanoa puoleen tai toiseen.

Vierailija
24/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kertonut. Ja se on että joudun nyppimään viiksikarvoja.. :/ Mutta luulen että mies on huomannut sen muutenkin ;) Minulle on äärimmäisen tärkeää että voin puhua mieheni kanssa kaikesta! Kipeistäkin asioista. Ollaan kyllä oltukin ihan pennusta saakka yhdessä (15v. ruvettiin seurustelemaan) että ehkä meidän suhde on vaan kuin paita ja persus. :)))

Vierailija
25/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en puhunut entisen puolison enkä nykyisen miesystävän kanssa kaikesta. En lähellekään, mulla on paljon salaisuuksia :)

Lisäksi kavereillani on salaisuuksia, eikä tulisi mieleenikään kertoa niitä eteenpäin ja pettää kavereideni luottamusta.

Vierailija
26/26 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan kerro kaikesta. Kaikesta ei mielestäni voi edes kertoa mutta joo, jätän kertomatta tärkeitäkin, koska en tunne saavani sympatiaa vaan arvostelua vastineeksi. Jossain määrin tilanne vaivaa.

Isoista yhteisistä hankinnoista neuvotellaan mutta muuten meillä on omat rahat. Eli voin ostaa uuden tietokoneen, jos minulla on siihen rahaa, samoin mieheni, mutta vaikkapa autoa ei osteta kuin yhdessä. Raja lienee jossain 1000-2000€ tienoilla riippuen yhteisestä rahatilanteesta.