Miten vietitte/vietittekö omia 30v. juhlianne?
Omat alkaa pikkuhiljaa häämöttää edessä tulevana talvena ja tuntuu etten jaksaisi ainakaan mitään sukujuhlaa järjestää. Ajankohtakin vielä joulun aikaan, voiko hankalampaa aikaa olla :/
Kommentit (41)
meidän suvussa syntymäpäivät olvat olleet lähinnä lasten juhla. Olemme syvästi ateisteja. Emme myöskään juhli joulua tai muitakaan päiviä. Jos haluamme juhlia niin juhlimme, kun haluamme.
synttäreinä, jouluna, juhannuksena, vappuna...
mul oli hurjat kolmekymppiset, lähdin ukon ja sen kaverin kans baariin =D Puolen vuoden päästä nelikymppiset. Jos sitä vaikka johki kylpylään, tai risteilylle tai keikalle tai johki, vain miesystävä seurana.
miehen kanssa risteilyllä. Oli oikein mukava reissu, varmaan paras risteily ikinä! Ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin jotain sukujuhlia alkanut järjestämään, kun häätkin juhlittiin aikanaan vain vanhempiemme ja sisarustemme seurassa - ei olla sukujuhla-tyyppisiä ihmisiä...
Samahan se on miten juhlii, tai että juhliiko, jokainen tyylillään. Ainakin voisi kuvitella, että pätemisen tarve olisi tähän ikään mennessä vähintään vähentynyt sen verran, ettei tarvitse järjestää parempia pippaloita kun kaverilla ihan vaan näön vuoksi.
Mulla oli 2 kk ikäinen vauva ja mut oli just vauvan isä jättänyt yllättäen. Juhlistin päivää sillä, etten tehnyt itsaria. Edes kaveritkaan eivät muistaneet.
eikait kukaan oikeasti sen ikäisenä enää juhli päiviään. Melko pikkumaista touhua, jos oikeasti juhlitte...
Sehän on lasten juhla.
Heräsin synntäriyöllä kilistelemään panadol-hotilla ;) Siitä pari viikkoa niin oli käärö sylissä :)
31-v synttäreinä juhlin sitten senkin edestä isossa kaveriporukassa perinteisesti bilettäen.
Aina on aihetta juhlaan, muuten kävisi elämä melkoisen tylsäksi.
eikait kukaan oikeasti sen ikäisenä enää juhli päiviään. Melko pikkumaista touhua, jos oikeasti juhlitte...
Sehän on lasten juhla.
Tai 80v? Niitäkin kun vielä juhlitaan aika useinkin...
Joo mä juhlin kyllä, tai oikeastaan juhlittiin kaverin kanssa yhdessä "kuusikymppisiä" kun ollaan synnytty samoihin aikoihin. Vuokrattiin halvalla iso tila, tehtiin saavikaupalla boolia ja suolaista naposteltavaa ja jätti-isoja kakkuja ja vietettiin tosi hauska kesäilta!
Myös mieheni vietti kolmekymppiset ja samaten suurin osa hänen kavereistaan. Riippuu kai vähän piireistä missä se on tapana ja etenkin siitä että onko porukka jo perheellistä vai ei. Me saatiin lapset vasta vanhempina, kuten kaikki kaveritkin, joten kolmekymppisiä vietettiin vielä huolettomasti kaveriporukalla ilman lapsien aiheuttamaa koteloitumista kotiympyröihin ;)
Hmm, tässähän voisi jo pian alkaa suunnitella niitä nelikymppisiä, vaikka niihin onkin vielä muutama vuosi.. ;D juhlat on ihania!!
kuitenkin jo kolmen lapsen äiti, niin ei oikein houkuttanut pitää mitään pelkkiä kaveribileitä ilman lapsia enää. Meillä oli vanhemmat, serkkuja, tätejä ja kavereita yhteensä n. 50 henkeä.
Täytin huhtikuussa 30v
Ei napannut järjestää juhlia kenellekään muulle kuin itselleni, joten buukkasin viikon Italian-reissun.
Kyllä kannatti!
Varsinaisen päivän olin yksinäni sairaana kotona :/. menin kyllä naimisiin samana vuonna, joten häitä sitten taas juhlittiin.
Taitaa olla lapsettomien ja sinkkujen juttu järjestää 30-vuotissyntymäpäiväjuhlia. Ehkä sitten kuuskymppisiä juhlin jos niin vanhaksi elän.
Tai no vanhemmata ja veljet kävi kahvilla, mutta ne käy joka vuosi kun on mun synttärit.
Mä pidin kaveriporukalle juhlat. Ensin oltiin meillä, mä olin hankkinut vähän juotavaa mitä tarjosin ja pikkusyötävää ja sitten lähdettiin vielä ravintolaan jatkoille.
Kivat juhlat, frederikin (yök) kolmikymppistä tuli kuunneltua "pikkasen" sinä iltana :)
En ole lapseton, lapsia oli silloin kaksi, nyt niitä on kolme ja ihan varmaan järkkään nelikymmpisetkin.
En ole aikaisemmin edes kuullut tai lukenut, että kukaan olisi mitään 30-vuotisjuhlia järjestänyt. Itse en pitänyt edes 40- enkä 50-vuotisjuhlia. Niitähän jo aika moni juhlii.
muutaman hyvän ystävän voisi olla kivaa, jos saa vain aikaseksi järjestettyä :) Ap
Odotin toista ja raskaus oli jo aika pitkällä. En jaksanut ruveta järkkäämään mitään juhlia.
marraskuuksi, 16 henkilöä + 1lapsi :)))Mukaan kutsuttu vain erittäin läheiset minulle henkilöt, puolisojen kanssa
Odotan innolla. .
lapset jäivät mielellään mummun hoiviin ja me saatiin miehen kanssa nauttia kahdenkeskisestä ajasta
meidän suvussa syntymäpäivät olvat olleet lähinnä lasten juhla. Olemme syvästi ateisteja. Emme myöskään juhli joulua tai muitakaan päiviä. Jos haluamme juhlia niin juhlimme, kun haluamme.