Onko kenelläkään muulla hyvää ja ihanaa miestä?
Ystävien tai työkavereiden seurassa en voi kertoa omasta miehestäni, koska sitä pidettäisiin kehuskeluna, mutta täällä uskallan kertoa :D
Minulla on ihana mies! Hän siivoaa, laittaa ruokaa, touhuaa lapsen kanssa, auttaa läksyissä ja kuskaa harrastuksiin. Hän hemmottelee ja huomio minua, keksii yllätyksiä, kehuu minua ja saa minut nauramaan. Lisäksi hän on ulkonäöltään komea (ei pelkästään minun mielestä), pukeutuu tyylikkäästi ja pitää itsestään huolta. Niin ja hän on hyvä sängyssä ;)
Totta kai mekin kinastellaan ja riidellään joskus, mutta se vain piristää ja puhdistaa ilmaa :)
Onko sinulla ihana mies? Kerro ja kehu sydämesi pohjasta :D
Kommentit (23)
Ihana ketju! Ja minulla ihana mies.
Omaa vahvat mielipiteet ja vahvan moraalin, mitään selkärangatonta tossukkaa en huolisikaan.
Rakastaa minua ja lapsia, pitää meistä huolta. Ikinä ei ole pahoinpidellyt, ei fyysisesti eikä sanallisesti. Voin luottaa mieheeni.
Mies haluaa minua ja pitää minua kauniina, haluaa että olen onnellinen.
Tulin lukemaan vastauksia ja yllätyin koska tämä ketju oli pysynyt näin postitiivisena! Vai onko täältä poistettu ikävät kommentit? :D
Ihania miehiä teillä muillakin :)
-ap-
Mun mies on roteva raksamies, aina likaisissa vaatteissa tai verkkareissa.
Ei koskaan siivoa, mutta tekee kaikki pihahommat ja kunnostaa taloa.
Mun mies ei puhu eikä pussaa, mutta minä olen halunnut juuri sellaisen miehen. En pidä pussailusta ja syvälliset keskustelut ovat mielestäni perseestä.
Mieheni ei kuskaa lapsia mihinkään, mutta on hyvin rakastava isä.
Eniten rakastan miehessäni sitä että hänellä on maailman suurin sydän, herkkä mieli ja hän hyväksyy minut sellaisena kuin olen.
Ihana mies.