Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yrittäjät, tulotietojen toimittaminen päiväkotiin

Vierailija
24.08.2011 |

päiväkodissa vaativat että kirjanpitäjä tekisi arvion tuloistani. Mutta hänhän tulostaisi suoraan myyntitiedot eikä niissä näy vähennykset. Viime vuosikin meni tappiolle vähennysten takia jotka selviää vasta vuoden vaihteen jälkeen. Ei ole reilua että joutuu maksamaan päivähoitomaksuja mukatuoton mukaisesti. Miten itse olette toimineet?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin katsotaan tammi- elokuun tulot ja sen mukaan lasketaan päivähoitomaksut, tosin mukaan tulee liittää tuloslaskelmat, tilinpäätökset ja palkkatodistukset.

Vierailija
2/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin katsotaan tammi- elokuun tulot ja sen mukaan lasketaan päivähoitomaksut, tosin mukaan tulee liittää tuloslaskelmat, tilinpäätökset ja palkkatodistukset.

en ole edes kertaakaan voinut palkkaa nostaa...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä kysyä että miten ne tulot katsotaan?

Vierailija
4/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilipäätös tiedoista ne sun tulot. Itse olen aloittanut yrittäjänä vajaa vuosi sitten, eikä tilinpäätös tietoja ts. tulo tietoja ole tarkalleen ennen kuin ensi vuoden alussa. Paljon voi arvioida, mutta todellisten tulojen mukana mennään.

Vierailija
5/5 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilipäätös tiedoista ne sun tulot. Itse olen aloittanut yrittäjänä vajaa vuosi sitten, eikä tilinpäätös tietoja ts. tulo tietoja ole tarkalleen ennen kuin ensi vuoden alussa. Paljon voi arvioida, mutta todellisten tulojen mukana mennään.

päiväkotiin ei kelpaa keväinen tilinpäätös vaan tän hetken tulotiedot joissa ei näy vähennykset. Eli näyttää kuin olisi tuloja vaikkei olekaan. Ja sitten joudun näitten muka tulojen mukaan maksamaan kalliit hoitomaksut vaikken rahaa saa penniäkään.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän