Mitä jauhemaksapihvien kanssa?
Kommentit (9)
Tai sitten keitettyjä perunoita ja teet kermakastikkeen.
puolukkasurvos tai -hillo ja porkkanaraaste - oikein perinteistä suomalaista ruokaa ;)
maksan ja puolukkahillon kanssa. Ei tarvi sitä hunajaakaan, nehän on tosi makeita jo sinällään.
Mut toki se perunamuusi on perinteisin.
Puolukkahillon lisäksi tarjoaisin ohessa myös paistettuja sipulirenkaita.
Jauhemaksapihvit on ihanaa ruokaa :)
sipulia ja porkkanaraastetta. Eikös noi pihvit säily pakkasessa myös?
vaikka maksalaatikkoa olenkin syönyt niin jauhemaksapihviä en ole arvannut syödä. Mutta heti kun vauva on syntynyt... Nam nam!
Jauhemaksapihvit ja maksapihvit on niin ihania :) Mun mielestäni parhaiten sopii peruna- tai porkkana-perunamuusi ja paistetut sipulirenkaat. Kermakastiketta teen myös joskus ja se puolukka on aivan ehdoton! En tykkää hilloista, syödään puolukat sellasenaan (sokeria toki on seassa vähän). Kaalilaatikon kanssa myös aina puolukat tuossa muodossa.
Jauhemaksapihvit ja maksapihvit on niin ihania :) Mun mielestäni parhaiten sopii peruna- tai porkkana-perunamuusi ja paistetut sipulirenkaat. Kermakastiketta teen myös joskus ja se puolukka on aivan ehdoton! En tykkää hilloista, syödään puolukat sellasenaan (sokeria toki on seassa vähän). Kaalilaatikon kanssa myös aina puolukat tuossa muodossa.
Meilläkin nimenomaan puolukkasurvos, ei hilloa. Maistuu puolukalle, ei sokerille. Ja kermakastike on kyllä aika must, oli lisukkeena mitä tahansa.
Muusiin olen sekoittanut myös parsakaalia tai silpunnut joukkoon runsaahkosti persiljaa.
Sipulirenkaisiin laitan vähän hunajaa ja salviaa.
6
Meillä tykätään myös hunajaisista uunijuureksista.