Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka olette suunnilleen 168/63-65, onko teillä selkäläskiä?

Vierailija
24.08.2011 |

Ja millä helvatalla sen saa pois? Käyn salilla, fillaroin, poljen crosstrainerilla, syön fiksusti ja mulla on ällöttävät selkäläskit! Mikä näihin auttaa???

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... paras olisi hyväksyä tuo pehmeys vartaloosi kuuluvaksi.

Vierailija
2/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkälihasten treenausta :P Tai laihduttamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan kuiva ylävartalo, kaikki rasva on reisissä ja takapuolessa.

Todennäköisesti lähtee vain laihduttamalla. Mutta hei, ole onnellinen: ylävartalon rasvakerros lähtee nopeammin kuin reisissä ja takapuolessa oleva fläski. (Tästä oli viime talvena lehdissä, ei sillä, etten olisi itsekin sitä huomannut.)

Vierailija
4/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan en ole noteerannut. Toki iän myötä (44v) on vähän pehmeyttä tullut, mutta ei vielä läskiä.

Vierailija
5/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkälihasten treenausta :P Tai laihduttamista.

ne silti olla mollottaa! Ja painokaan ei tipu..

t.ap

Vierailija
6/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 167/58. Kun painoin 55, selkä oli aika hyvä, mutta nuo muutama kesäkilo näkyy heti selässä. Salaattikuuri taas menossa....

Vierailija
7/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin vyötäröllä vähän, joka näkyy kun laittaa tiukat farkut jalkaan. Silti haluisin senkin pois.

Vierailija
8/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkä ja muutenkin yläruumis on suht hoikka..mutta keskivartalo on pilalla :p.

Vierailija
9/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää noilla mitoilla selkäläskit?? Tuli mieleen, että olisiko se ylimääräistä roikkuvaa ihoa, joka sinulle on jäänyt laihdutuksen jäljiltä? Eli oletko aina ollut suurinpiirtein noissa nykyisissä mitoissasi, vai oletko ehkä laihduttanut lähiaikoina paljonkin?

Itse olen 169/ 63 eikä minulla todellakaan ole mitään selkäläskejä. Peffassa ja reisissä on ylimääräistä pehmeyttä.

Vierailija
10/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 169/ 63 eikä minulla todellakaan ole mitään selkäläskejä. Peffassa ja reisissä on ylimääräistä pehmeyttä.

se ole ihan yksilöstä kiinni, mihin paikkaan se rasva kerääntyy.

Vierailija
11/11 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen just kokoisesi ja painoni vaihtelee 61 ja 66 välillä. Sellaista ikuista jojoilua ja vähän vuodenajasta ym riippuvainen ja olenko ehtinyt kuntoilemaan jne.

Minulla tämän painon sisällä oleellisinta on just nuo selkämakkarat ja jenkkakahvat. Paino yli 63 ---> selkäläskit näkyy. Paino alle sen, selkäläskit alkaa kadota, paino 61, niitä ei ole enää ollenkaan. Yritän siksi pysyä 61 ja 62 välimaastoissa, vaikka vaikeaa se on!

Nyt olen just pudottamassa kesäkiloja ja painoon 63 tällä hetkellä ja pikkasen paremmalta alkaa näyttää selän tilanne. Vielä kun kaksi kiloa saa alas, niin se on siinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän