ei seksiä raskausaikana
rv21 ja aika olematonta on tuo seksielämä ollut, ekan lasta odottaessa ei mitn ongelmaa ollut mut nyt tuntuu et seksi ei enää kiinnosta, sattumaan alkaa ja paikatkin tuntuu olevan niin löysät ja tunnottomat niin ei siksikään enää huvita ollenkaan. (vaikka lihakset pitäs olla ihan kunnossa) onko normaalia jo useamman lapsen synnyttäneillä ja kai ne miun himot ja paikat palaa ennalleen sit ku oon synnyttäny :)`?
Kommentit (10)
seksi kiinnostaa. Odotan toista lasta.
Saat varmaan poikalapsen. Mulla esikoisen kohdalla ei mitään erikoishaluja, poika tuli. Toisen lapsen kohdalla himoja oli, tyttö tuli.
Ei pidä paikkaansa. Me naitiin mieheni kanssa kuin pupt raskausaikana ja poika tuli!
on joka raskauden puolivälistä loppuun ollut paikat turvoksissa ja tunnottomat. ei hirveesti seksi kiinnostanut. Toisaalta ihan sama antaa miehelle. en siitä ite kärsi kuitenkaan:)
Muutenkaan ei kauhean usein ollut. ehkä kerran viikossa tai harvemmin.
raskauksissa seksielämä vilkasta ja himot kovimmillaan. Sen verran paljon on verenvirtaus alapäässä lisääntynyt, että haluja on ollut ja paljon. Ei ole ollut merkitystä että onko ollut eka vai toka vai kolmas raskaus. Eikä ole mitään tunnottomuuttakaan esiintynyt, päinvastoin.
mulla on kans rv 21 ja seksiä on paljon useammin,kuin ekassa raskaudessa. Sillon taisi olla koko raskausaikana 5krt. Nyt sekstaillaan pari krt/vko ja hyvältä tuntuu:-)
ihan yhtä paljon (lue: tosi tosi paljon) on himottanut kaikissa raskauksissa, lapsen sukupuolellakaan ei ole ollut väliä.
Mutta eiköhän tuo haluaminen tai haluamattomuus ole aika yksilöllistä. Ja saattaa hyvin olla että vielä lopussa alkaa himottaa uudelleen. Kyllä ne halut siitä sitten palailee.
Parisuhteesta kannattaa kuitenkin pitää huolta, ja helliä puolin ja toisin vaikkei itse seksi/yhdyntä niin kauheasti innostaisikaan.
T: 4 lapsen äiti
Kerrankin näin odotusajalla mutta raskauskielto napsahti ja tässä odotellaan jalat rististi vaikka mielitekoja olisi! :(
Mutta tuttu tunne tuo haluttomuus. Me tehtiin sillai että minä teen aloitteen jos tahdon seksiä kun miestä alkoi harmittamaan torjutuksituleminen ja muutaman kuukauden tauko oli pariin otteeseen eikä vaivannut minua mitenkään, miestä senkin edestä varsinkin loppuraskaudesta kun tahdoin saada lapsen ulos ja silloin tahdoin seksiä äkkiä useammin.
Voimia.
Seksi väheni ku mua ois kyllä huvittanut, mutta vauva painoi paikkoja ja tuntui kipeältä seksi. Viikolla 27 neuvolassa sanottiin että paikat on jo pehmenneet ja auki, ja kielsivät seksin. Jouduin vuodelepoonkin :( Että siitä asti en ole saanut kokea kunnon seksiä, ollaan kyllä yritetty hommailla muilla tavoilla kuin yhdynnällä. Jospa sitten kun oon synnyttänyt, ja aloitan ehkäisyn niin tilanne paranis :)
Mulla esikoisen kohdalla ei mitään erikoishaluja, poika tuli. Toisen lapsen kohdalla himoja oli, tyttö tuli.
On laittanut hanat kiinni ihan täysin. Kai mun kasvanut olemus ei vain kiihota.
Mutta onneksi ei haluta ittekään paljon, poikaa odotan.
KUnpa homma etenis, kun kaipaan kuitenkin sitä läheisyyttä ja sitä hyväätekevää tunnetta..