Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nähnyt vierasta alasti? Ikkunasta tms ei uimahallissa?

Vierailija
23.08.2011 |

Tuli mieleen tuosta naapurit sekstailee avauksesta että kerran istuin tupakalla pilkkopimeällä parvekkeella niin naapurin makkarissa (jonne meidän partsilta suora näköyhteys) alkoi tapahtua ja nainen hillui ikkunoissakin ihan alasti :) Kiinnitin huomion siihen liikkeeseen ja sit vasta hoksasin että tollahan ei ole rihmankiertämää yllään enkä viittinyt enempää jäädä kytikselle. En tiedä mahtoko siellä olla joku "näytös" meneillään tai jotain...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalot vierekkäin siellä nyt pimpat ja kullit näkyy jos rupeaa oikein kyttäämään

Vierailija
22/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllätin viuhahtajan metsäpolulla kerran

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin juoppo harrastaa alasti hillumista asunnossaan verhot ja partsin ovi auki.

Vierailija
24/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja vaikka missä. Saahan sitä kotona alasti olla, mä oon ainakin ja mökillä myös. Jos joku näkee, niin siinäpä katselkoon.

Vierailija
25/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa jännää. Itse käyn oman mökkirannan lisäksi etelässä nakurannoilla mieheni kanssa koska ei viihdytä simmareissa. Ei se niin haittaa jos siellä on muitakin, mutta yleensä Välimeren saarilta löytää kyllä poukamia, missä saa olla ihan kaksinkin (jolloin siellä voi myös harrastaa mitä huvittaa ;)).

Vierailija
26/38 |
01.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten yliopilaskylässä hiippaili viuhahtelija, silloin joskus kun se oli 'muotia'. Liikkui siellä itsensäpaljastajiakin, kun tiesivät suuri osa asukkaista oli tyttöjä. Jätimme mokomat omaan arvoonsa.

Sitten myöhemmin meidän naapuritalossa asui pariskunta, joka oli kotona aina alasti. Meidän keittiöstä oli suora näkyvyys heidän keittiöönsä ja ulko-ovelle. Saattoivat käydä ovella puistelemassa matonpätkää tai pöytäliinaa. Pari ei ollut ihan nuori enää, lapset olivat jo muuttaneet kotoa.

Mökillä sukulaiset kekkuloivat alasti. Se oli jotenkin hullua, kun toisaalta oltiin niin häveliäitä, että piti peitellä kädellä paikkojaan, mutta uikkaria ei voinut kastella. Oli aika hankala, kun ei tiennyt, mihin silmänsä sijoittaisi. Minä en suostunut heidän nakuiluunsa ja sain kuulla siitä piikittelyä. Mutta kuinka moni keskenkasvuinen tyttölapsi suostuu esiintymään alasti keski-ikäisten ja vanhempien ukkojen edessä? Muistan miten muutama vieras (uskovainen mies) tiiraili himokkaasti, kun menin uimaan bikineissä. Siihen aikaan ei ollut linjavikoja, mutta bikinit oli kyllä ihan säädylliset.

Vierailija
27/38 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin uimahallissa..tosin oli naisten vuoro mutta silti. pelkäsin koko ajan ku se siinä ui selkään että tulee törmäys epämiellyttävään kurttuiseen vakoon..HYI!! ei mitään tapoja..mutta kukaan ei ajanut sitä pois!!

Vierailija
28/38 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt useastikin eri asunnoissa missä olen asunt ja ei siinä mitään pahaa, kerran olivat parvekkeella ja mies tuli halaileen, pisti kädet aamutakin alle ja kouri ilmeisesti tissejä, pusutteli ja nainen siirsi oman kätensä miehen takin alle juuri sinne, käsi heilui aikansa ja lähtivät sisälle.

Vierailija
29/38 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhahtajia joo (kaukaa), jotain panosessioita opiskelijavuosina (ovi heti kiinni "sori"), ja saunassa joskus ihan kunnolla.

Vierailija
30/38 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin äijä on jonkun sortin exhibitionisti... Kesäisin kulkee t-paidassa ja pikkukalsareissa ( asutaan tiiviillä paritaloalueella ). Talvisin on ikkunaverhot auki ja valot päällä joten ovat kuin näyttämöllä. No, siellä se on bongattu jo pari kertaa ilman rihmankiertämää. Ok..jokainen tekee kotonaan Niinkuin haluaa mutta silti.. Yök.

Vierailija
31/38 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijatalossa asuessa näin välillä kaikenlaista. Kaksi taloa olivat aika lähekkäin ja ylemmän kerroksen parvekkeelta näki iltaisin aika hyvin toisen talon alemman kerroksen ikkunoista sisään. Eräänä iltana parvekkeella istuessa näin, kun eräässä makuuhuoneessa oli valot päällä ja reilu parikymppinen tyyppi makoili alasti sängyllä ja runkkaili kovaa kaluaan. Myöhemmin sama toistui satunnaisina iltoina. En tiedä eikö hän tajunnut, että kaikki näkyy aika hyvin ulos ylempiin kerroksiin vai tykkäsikö vain esitellä kookasta varustustaan. :) Luulen tunnistaneeni hänet joskus pihalla ja oli hymyssä pitelemistä. :) Ei ehkä tiennytkään mitä kaikkea olin nähnyt.

Vierailija
32/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka aamu, joskus päivällä ja illalakin. asumme rivarissa ja vastapäisessä asunnossa asuva mies mm. kokkailee alasti ! harmi vain ettei  ole mikään namupala, silmät uhkaa palaa joka kerta kun sinne vahingossa vilkaisee...

Vierailija
33/38 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijoina yhteissaunottiin naapureiden kanssa.

Vierailija
34/38 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerrostalon ikkunassa kun blondi nainen oli alasti ja laittoi verhot kiinni vaikka eipähän siitä tietenkään perjaatteessa mitään nähnyt kun niin kaukaa näky.

Vierailija
35/38 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

10m päässä asuvan ikkunanaapurin fitnesspimu menee suihkuun aina klo 19:30. Mulla on puolituntia siis vielä odoteltavaa pimeässä.

Tämä kämppä oli elämäni paras ostos.

Vierailija
36/38 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just viimeks eilen kuuntelin haikeana Lana Del Reytä, join viiniä ja katselin ikkunasta taivasta.. ja sitten katseeni harhautui naapurin ikkunaan, ja just joku asteli alasti siellä. Siinä meni herkkä hetkeni.

Vierailija
37/38 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan odotin Tikkurilan juna-asemalla paikallisjunaa Helsinkiin. Joku kaukojuna lipui asemalle ja sen ikkunan takana joku veikeä veikko esitteli asemalla olijoille värkkiään - itseasiassa ns. tumputti. Vähän yllättävää, mutta ei järkyttävää. Liekö matkalla mennyt enemmänkin tulilientä. Muistaakseni asemalla ei ollut alaikäistä yleisöä.

Vierailija
38/38 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä maalaushommissa eräällä tutulla rakennuaurakoitsijalla ja maalaamassa jonkun tämän alkoholistikaverin taloa. Kun olin menossa nurkan taakse maalaamaan toista sivua, tyyppi oli siellä kusella ja eka mikä silmiin sattui oli sen kustaroiskiva molo. En tiedä onko mitään kauheamman näköistä ollut elämässäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän